سرپرست جمعیت هلال احمر زرند:

فعالیت دو اکیپ هلال احمر در ایام نوروز در زرند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از فعالیت دو اکیپ استقبال و فنی و امدادی هلال احمر این شهرستان طی ایام نوروز خبر داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از فعالیت دو اکیپ استقبال و فنی و امدادی هلال احمر این شهرستان طی ایام نوروز خبر داد.

“نیما صالحی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه طبق روال هر سال اکیپ استقبال از مسافرین نوروزی در ورودی شهر زرند از سمت کرمان فعال خواهد شد، اظهارکرد: این اکیپ شامل ۱۵ نفر از امدادگران هلال احمر شهرستان زرند می باشد.

وی افزود: کارهای فرهنگی، معرفی جاذبه های شهرستان زرند و راه اندازی کمپین “نه به تصادفات” در حاشیه اکیپ استقبال از مسافرین نورزی فعال خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند با اعلام اینکه احتمال برپایی غرفه ای در زمینه کودکان وجود دارد، گفت: یکی دیگر از فعالیت هایمان برپایی پایگاه جاده ای در دشتخاک است و هدف این پایگاه باتوجه به شرایط خاص و محور موصلاتی سه شهرستان، بیشتر امداد و نجات و کارهای فنی است.

وی ادامه داد: در راستای حوزه فرهنگی این ایام به دنبال رایزنی با یک تیم هنرمند از روستای نعیم آباد زرند هستیم تا فعالیت های این گروه برای استان ارسال شود تا این گروه در لیست برنامه های استان قرار بگیرد.

صالحی با اشاره به اینکه دو اکیپ استقبال و فنی و امدادی از ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فرودین ۹۸ در این شهرستان فعال خواهند شد، تصریح کرد: به دنبال تمهیدات لازم برای ایجاد یک مکان برای اسکان موقت مسافرین هستیم تا چند دقیقه ای در این مکان حضور داشته باشند و رفع خستگی کنند و این کار کمکی به کمپین نه به تصادفات خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه همشهریان زرندی طی ایام نوروز در صورت وقوع حادثه می توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند، بیان کرد: طی ایام نوروز سال گذشته ۱۲ مورد عملیات رهاسازی در تصادفات داشته ایم.

انتهای پیام/