معاون فرماندار زرند:

زرند جهش خوبی در صنعت گردشگری داشته است

معاون فرماندار زرند در مراسم جشن ثبت ملی سرمه زرندی و رونمایی از دومین تقویم جشنواره های زرند بیان داشت: هرچند ایران تا رسیدن به نقطه مطلوب از سهم درآمدهای گردشگری فاصله زیادی دارد اما در شهرستان زرند طی سال های اخیر جهش خوبی در صنعت گردشگری داشته‌ایم.

معاون فرماندار زرند در مراسم جشن ثبت ملی سرمه زرندی و رونمایی از دومین تقویم جشنواره های زرند که در در روستای شاه آباد سبلوئیه برگزار شد، بیان داشت: هرچند ایران تا رسیدن به نقطه مطلوب از سهم درآمدهای گردشگری فاصله زیادی دارد اما در شهرستان زرند طی سال های اخیر جهش خوبی در صنعت گردشگری داشته‌ایم.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند با اعلام این مطلب گفت: در سال های اخیر توانسته در ایجاد زیرساخت های لازم هم از منظر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری خصوصاً گردشگری های مبتنی بر بومی گردی و طبیعت گردی و هم ایجاد خانه های بوم گردی بسیار موفق عمل کند.

وی ضمن قدردانی از اداره میراث فرهنگی شهرستان زرند در باب اهمیت گردشگری در سلامت جسم و روح و روان گفت: آخرین مقاله های پزشکی در جهان به تاثیر غیرقابل انکار گردشگری و طبیعت گردی بر سلامت انسان پرداخته که نشان دهنده اهمیت این موضوع می باشد.

 

انتهای پیام/

 

تنظیم و انتشار خبر: جواد زمانی