پیام دعوت مسئولان شهرستان از مردم زرند جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فراخـوان و دعـوت از اقشار مختلف مردم شهرستان برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجــر چهلـم انـقلاب اسـلامـی از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند صادر شد.

فراخـوان و دعـوت از اقشار مختلف مردم شهرستان برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجــر چهلـم انـقلاب اسـلامـی از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند صادر شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

« بســم الله الـرحـمن الـرحیـم »

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِل، إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنی است. (اسرا/٨١)

فرخنده باد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده.

یوم الله ۲۲بهمن، سرآغاز حکومت صالحان و روز تجلی عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و گرامیداشت این روز عزیز، تعظیم و پاسداشت خون هزاران شهید گلگون کفن وایثارگران والامقامی است که در عرصه های مختلف، برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و کسب استقلال کشور از جان عزیز خویش گذشتند.

امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب و با گذشت ۳۹ سال از خیزش عظیم ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و احیای ارزش های اسلامی، به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان، شجاعت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به رغم توطئه‌های دائمی دشمنان، ایران اسلامی همچنان راه درخشانِ عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی را استمرار می‌بخشد.

اینجانبان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعلان بیعت مجدد با آرمانهای مقدس امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب، از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار در شهرها و روستاهای شهرستان زرند دعوت می نماییم همچون سایر هموطنان، بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌، اقتدار، صلابت و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه آفرینی های خود بیفزایند.

علی ابراهیمی – امام جمعه زرند

حسین امیری – نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

حبیب ا… خنجری – فرماندار زرند

شایان ذکر است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای تأمین شهرستان زرند نیز از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی به ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بازاریان و اصناف، کشاورزان، کارگران و کارمندان، روحانیون، دانش آموزان و دانشجویان به منظور حضوری پرشور، فعال و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که رأس ساعت۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه ۲۲بهمن از میدان ۲۲ بهمن تا میدان ۷تیر با سخنرانی جناب آقای دکتر فدایی استاندار محترم کرمان برگزار می گردد، دعوت بعمل می آورد.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده