امام جمعه زرند:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند حضور در صحرای کربلاست

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور پرشور و مثال زدنی مردم ولایتمدار زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد و امام جمعه زرند با تاکید بر اهمیت یوم الله ۲۲ بهمن، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مثابه حضور در حادثه کربلا دانست.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور پرشور و مثال زدنی مردم ولایتمدار زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد و امام جمعه زرند با تاکید بر اهمیت یوم الله ۲۲ بهمن، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مثابه حضور در حادثه کربلا دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با تمسک به آیات قران در مورد پیروزی موسی بر فرعون، بیان داشت: مهمترین روز در نظام جمهوری اسلامی ۲۲ بهمن است و به همین دلیل است که این روز را یوم الله می دانیم.

وی بیان داشت: ما قبل از انقلاب بنده طاغوت بودیم و طاغوت جان و مال ما را در دست گرفته بود و امام (ره) با تشکیل نظام جمهوری اسلامی جان و مال را نجات داد.

ابراهیمی با بیان اینکه در زمان طاغوت آمریکایی ها ما را وحشی می دانستند، اظهارداشت: در زمان شاه ساواک در هر خانه ای نفوذ کرده بود و کسی حق حرف زدن نداشت، اما امروز ما بر سرنوشت خودمان حاکم هستیم و این ما هستیم که سرنوشت خودمان را تعیین می کنیم.

وی با اشاره به تعبیرهای امام (ره) در مورد ۲۲ بهمن این روز را معجزه بزرگ خدا، هدیه ای از عالم غیب، روز جلوه گر شدن نور خدا و روز پیروزی حق بر باطل دانست.

امام جمعه زرند با بیان اینکه حضرت امام (ره) ۲۲ بهمن را در حکم عید غدیر می دانستند، اظهارداشت: در ۲۲ بهمن ماه بود که نظام امامت به صورت عملی تحقق پیدا کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به دلایل و اهمیت حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشت: حضور ما تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام (ره) است و ما مانند مردم کوفه نیستیم و کنار ولایت هستیم و همیشه در صحنه خواهیم ماند.

امام جمعه زرند با تبریک چهل سالگی انقلاب گفت: بعد از ۴۰ سال ملت ایران بدون ترس از دشمنان خارجی و برخی دشمنان داخلی با حضور در راهپیمایی با آرمان های نظام تجدید بیعت می کند و وفاداری خود را به نظام ثابت می کند و ما با حضورمان به دنیا اعلام می کنیم که ناامید نشدیم و همواره در صحنه هستیم.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حکم بازدارندگی دارد و باعث اقتدار ما می شود، گفت: حضور ما در این راهپیمایی به نهضت های آزادی بخش نشان می دهد که اگر مقاومت کنند پیروز می شوند. این پیام حتی به جلیقه زردهای فرانسه و به مردم آمریکا نیز خواهد رسید و باعث قدرت گرفتن بیداری اسلامی در سراسر دنیا می شود.

وی با بیان اینکه علیرغم تمام مشکلات مردم در صحنه خواهند بود، اظهارداشت: حضور ما در ۲۲ بهمن مانند حضور در صحرای کربلا است و باید بدانیم که بعد از ۲۲ بهمن اگر جز توابین هم باشیم دیگر فایده ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده