رئیس دانشگاه آزاد زرند:

دانشگاه آزاد اسلامی نشانه توسعه‌یافتگی ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بزرگ‌ترین نشانه توسعه‌یافتگی ایران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بزرگ‌ترین نشانه توسعه‌یافتگی ایران است.

به گزارش صدای زرند، “علیرضا مرادی” صبح امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: روزهای درخشان ایران از جمله پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه ایام در ذهن جاری و ساری خواهد بود و فجر امسال متمایز از سال‌های دیگر است؛ چراکه دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی با همه توان خود برای نشان دادن دلسردی مردم به صحنه آمدند، اما فجر امسال باشکوه و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد تا مردم ارادت خود را به ولایت و رهبری نشان دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بزرگ‌ترین نشانه توسعه‌یافتگی ایران است؛ چراکه توانست با همت همه بخش‌های جامعه به یکی از قله‌های افتخار تبدیل شود و نتیجه این دستاورد بزرگ، پایه‌گذاری عدالت آموزشی است.

مرادی عنوان کرد: تلاش جهادگونه، کلیدواژه برون‌رفت از وضعیت کنونی و خنثی کردن دسیسه‌های مستکبران بوده که دفاع مقدس یکی از نمونه‌های روشن و قابل ارائه به جهانیان است.

وی درباره ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ایام فاطمیه در ایران اسلامی، ایام عشق و ارادت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و یادآوری روزهای حمایت از ولایت در هر زمان و هر مکان است؛ چراکه دخت گرامی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) در عمل ثابت کردند و یک الگوی ماندگاری از حضور بانوان در همه عرصه‌ها به بشریت ارائه دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با قدردانی از تلاش‌های پرسنل این دانشگاه تأکید کرد: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به‌طور عملی ثابت کردند خواستن، توانستن است و امروز هم برای رشد این مجموعه بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع : آنا *** انتشار دهنده : میثم رضازاده