درخشش دانش‌آموزان زرندی در مسابقات ورزشی دانش آموزان منطقه ۶ استان

دانش‌آموزان زرندی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی منطقه ۶ استان کرمان که بین شهرهای زرند، راور، کوهبنان و چترود برگزار شد خوش درخشیدند.

دانش‌آموزان زرندی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی منطقه ۶ استان کرمان که بین شهرهای زرند، راور، کوهبنان و چترود برگزار شد خوش درخشیدند.

به گزارش صدای زرند، مسابقات ورزشی دانش آموزان منطقه ۶ استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند در دو بخش دختران و پسران در رشته‌های ورزشی فوتسال، هندبال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز و در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم ۲۶ و ۲۷ دی ماه ۹۷ با حضور ۳۷۶ ورزشکار و ۱۰۸ مربی، سرپرست و داور برگزار شد.

در این مسابقات که قهرمانان آن به مرحله نهایی استانی که در بهمن ماه برگزار می‌شود صعود می‌کنند، دانش‌آموزان دختر زرندی در رده متوسطه دوره اول در رشته‌های فوتسال، هندبال و شطرنج و در رده متوسطه دوره دوم در رشته‌های والیبال، هندبال، تنیس روی میز و شطرنج موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

همچنین پسران دانش‌آموز زرندی نیز در رده متوسطه دوره اول در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و شطرنج و در رده متوسطه دوره دوم در رشته‌های والیبال و شطرنج حائز عنوان قهرمانی شدند.

کارشناس تربیت بدنی مدارس زرند ضمن تقدیر و تشکر از مربیان، سرپرستان، داوران، مسئولین انجمن های ورزشی مدارس و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات استان کرمان به ۸ منطقه تفکیک شده که در هر منطقه ۴ شهرستان حضور دارند و قهرمانان هر منطقه به مرحله استانی صعود می کنند و از آنجا نیز قهرمانان استان به مرحله کشوری که در تابستان ۹۸ برگزار می گردد صعود خواهند کرد.

 

انتهای پیام/