در بازدید عصرانه جمعی از قضات زرند از طرح‌های گردشگری این شهرستان:

دادستان زرند: صنعت گردشگری می‌تواند جایگزین اقتصاد نفتی شود

در بازدید رئیس دادگستری، دادستان، قضات دستگاه قضایی و رئیس میراث فرهنگی از برخی پروژه های گردشگری در حال احداث شهرستان زرند دادستان زرند صنعت گردشگری را یکی از راه‌های مناسب در تولید ثروت ملی دانست و گفت: صنعت گردشگری می‌تواند جایگزین اقتصاد نقتی شود.

در بازدید رئیس دادگستری، دادستان، قضات دستگاه قضایی و رئیس میراث فرهنگی از برخی پروژه های گردشگری در حال احداث شهرستان زرند دادستان زرند صنعت گردشگری را یکی از راه‌های مناسب در تولید ثروت ملی دانست و گفت: صنعت گردشگری می‌تواند جایگزین اقتصاد نفتی شود.

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” عصر دیروز در بازدید از دهکده گردشگری احمدآباد و واحد بوم‌گردی محمدصفر نعیم‌آباد زرند اظهارداشت: نگاه دستگاه قضایی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی نگاهی حمایتی است و صنعت گردشگری قادر است ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی به تولید شغل و ثروت ملی بیانجامد.

وی حرکت اداره میراث فرهنگی زرند را در مسیر عمل به توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: جای بسی امیدواری است که بوم‌گردی‌های زرند تاکنون قریب به ۳۰۰۰ گردشگر خارجی را به خود جذب کرده‌اند و خیز شهرستان زرند در صنعت گردشگری قابل توجه است و هر روز شاهد اتفاقی خوب در این حوزه هستیم.

وی توسعه صنعت گردشگری را موجب مهاجرت معکوس به روستاها اعلام کرد و گفت: واحدهای بوم‌گردی باید محلی برای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و مکانی برای معرفی توانمندی‌های روستاها باشند که این موضوع به آبادانی روستاها کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند نیز در حاشیه‌ی این بازدیدها توسعه گردشگری را موجب کاهش وقوع جرم در جامعه دانست و گفت: گردشگری صنعت نوظهوری است و در جای جای شهرستان زرند می‌توان ردی از این صنعت پیدا کرد.

وی توسعه مناسب گردشگری شهرستان زرند را حاصل یک اراده جهادی دانست و گفت:‌ این اراده جهادی در صنعت گردشگری باعث شده است شهرستان زرند در دو سه سال اخیر در حوزه گردشگری و تحقق اقتصاد مقاومتی واقعی که مدنظر مقام معظم رهبری است گام‌های بلندی بردارد.

وی در بازدید از دهکده‌ی توریستی احمدآباد ضمن تحسین این اقدام ارزشمند بیان داشت: دهکده توریستی احمدآباد مکانی مناسب است که در آن می‌توان بصورت کامل طریقه زندگی بومی و محلی را نظاره‌گر باشیم.

SZ Bomgardi SZssd5400

SZ Bomgardi SZssd5401 SZ Bomgardi SZssd5402 SZ Bomgardi SZssd5403 SZ Bomgardi SZssd5404

 

انتهای پیام/