معاون فرماندار زرند خبر داد:

خانه جوان در شهر زرند احداث می شود

معاون فرماندار زرند از احداث خانه جوان خانه جوان زرند در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در محل ورزشگاه شهید عربنژاد زرند خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرند از احداث خانه جوان خانه جوان زرند در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در محل ورزشگاه شهید عربنژاد زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با حضور دکتر روح الله اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولین و نمایندگان بیش از ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: احداث خانه جوان با هدف ترویج فعالیت های اجتماعی جوانان، برگزاری همایش ها و نشست های فرهنگی – دینی، ارائه خدمات مشاوره ای فردی گروهی، خدمات ورزشی، آموزشی و… خواهد بود.

معاون فرماندار زرند وظیفه تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان زرند را تحقیقات میدانی در خصوص نارضایتی ها و درخواست های بحق جوانان اعلام کرد و گفت: دستگاه عضو ستاد ساماندهی جوانان زرند باید گزارش های مکتوب مطالعات خود را در این زمینه ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد رشد و شکوفایی جوانان در تمامی عرصه های مختلف هستیم، مهم ترین درخواست جوانان را در حوزه اشتغال دانست و یادآور شد: در شهرستان زرند اقدامات بسیار مطلوبی در بحث ایجاد اشتغال پایدار و زیرساخت ها صورت گرفته که اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان در صنایع و معادن و همچنین بکارگیری بیش از ۹۰۰ نفر زرندی دیگر تا نیمه سال آینده با راه اندازی کارخانه فولاد سازی، شاهدی بر این مدعا می باشد.

صادق زاده پیشرفت فیزیکی احداث پروژه خانه جوان را بیش از ۲۰ درصد عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط با اداره ورزش و جوانان زرند جهت تسهیل در امر احداث این مجموعه شد.

دکتر روح الله اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به عملکرد شهرستان زرند در سال ۹۶ و ۹۷ در حوزه جوانان پرداخت و بیان داشت: پنج خانه جوان در شهرستان های کرمان، زرند، بم و شهربابک احداث خواهند شد که اعتبار مورد نیاز برای پروژه خانه جوان زرند تا پایان ساخت به طور کامل تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند *** انتشار دهنده: بارانا