رئیس پلیس راهور زرند:

مسئولین زرند باید به فکر ایجاد مکانی برای پارک کامیون ها باشند

قرار گرفتن زرند در مسیر رفت و آمد کامیون های باری و پارک زیاد این کامیون ها در سطح شهر زرند نگرانی شهروندان را در پی داشته که رئیس پلیس راهور زرند بر لزوم ایجاد مکانی برای پارک کامیون ها در این شهر تاکید کرد.

قرار گرفتن زرند در مسیر رفت و آمد کامیون های باری و پارک زیاد این کامیون ها در سطح شهر زرند نگرانی شهروندان را در پی داشته که رئیس پلیس راهور زرند بر لزوم ایجاد مکانی برای پارک کامیون ها در این شهر تاکید کرد.

رئیس پلیس راهور زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه پارک کامیون ها در سطح شهر زرند زیاد شده است، اظهارداشت: مردم از پارک کامیون ها در سطح شهر گلایه مند هستند و مسئولین باید به فکر ایجاد مکانی برای پارک کامیون ها باشند.

حسین ملکی بابهویزی با بیان اینکه راه اندازی پارکینگ موجب نظم و کنترل ترافیک شهر زرند می شود، گفت: مردم هم باید در زمان تعطیلی مدارس با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و باعث ایجاد ترافیک و حوادث نشوند.

رئیس پلیس راهور زرند با اشاره به اینکه دوربین های فعال در سطح شهر زرند تخلفات را ثبت می کنند، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته تنها ۳۰ درصد مردم از کمربند ایمنی استفاده می کردند که این درصد در سال جاری به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: طی سال گذشته ۱۴ نفر بر اثر تصادفات سطح شهر زرند جان خود را از دست داده اند که خوشبختانه این آمار در سال جاری به ۶ نفر کاهش پیدا کرده است.

ملکی با اعلام اینکه در ۶۰ درصد تصادفاتی که منجر به فوت شده اند فرد مورد نظر از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی استفاده نکرده است، اظهارداشت: استفاده از کمربند ایمنی موجب کاهش شدت جراحات و خسارات وارده می شود.

وی تصریح کرد: در زمینه فرهنگ سازی طی سال جاری در ۷۰ درصد مدارس زرند آموزش های ایمنی در زمینه راهنمایی و رانندگی داده شده است و هزار کارت همیار پلیس در مدارس ابتدایی زرند توزیع شده است.

وی ادامه داد: آموزش های راهنمایی و رانندگی در سطح مساجد، مکان های عمومی، ادارات نیز داده شده است و همچنین برای کسانی که قصد گرفتن گواهینامه موتورسیکلت داشته اند کلاس های آموزشی گذاشته شده است.

رئیس پلیس راهور زرند با اشاره به اینکه عدم رعایت حق تقدم بیشترین علت تصادفات در سطح شهر زرند بوده است، بیان کرد: بیشترین تصادفات در سطح شهر زرند طی ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر رخ داده است که بیشترین تصادفات نیز در سطح خیابان های اصلی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته توقیف موتورسیکلت ۶ درصد و توقیف خودروسواری ۵۸ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در اعمال قانون ۲ درصد افزایش داشته ایم و همچنین برخورد با رانندگان حادثه ساز ۱۴ درصد افزایش داشته ایم.

انتهای پیام/