امام جمعه زرند:

۹ دی جلوه حق و قدرت الهی بود

اجتماع یوم الله نهم دی ماه در زرند با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه مقابل ورودی بازار این شهر برگزار شد که امام جمعه زرند در این اجتماع نهم دی را جلوه حق و قدرت الهی دانست.

اجتماع یوم الله نهم دی ماه در زرند با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه مقابل ورودی بازار این شهر برگزار شد که امام جمعه زرند در این اجتماع نهم دی را جلوه حق و قدرت الهی دانست.

به گزار ش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” نهم دی ماه را روز بصیرت دانست و گفت: ارزش این روز همانند روز عاشورا است.

وی دنیا را یک آزمایشگاه بزرگ دانست و بیان کرد: این عالم دار ابتلا و آزمایش است، خدای متعال طی سال یکی دو مرتبه بندگانش را امتحان می‌کند و همانطور که در قرآن نیز آمده است دلیل امتحان انسان‌ها مشخص شدن پاک و ناپاک است و بزرگترین امتحان الهی این است که مشخص شود چه مقدار با رسول خدا و امامان هستیم؟

امام جمعه زرند تقوا را یکی از مشخصه‌های کسانی دانست که می‌خواهند با انقلاب باشند و گفت: از روز اول این انقلاب و اسلام دشمنان زیادی داشته است که در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اعلام اینکه فتنه ۱۳۸۸ شورشی علیه جمهوریت بود اظهار داشت:‌ این شورش و فتنه با تدابیر و بصیرت مقام معظم رهبری خنثی شد و در روز نهم دی ماه مردم ایران عاشورایی شدند و روح حسین ابن علی به داد ما رسید تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه دشمنان تنها به منافع خود می اندیشند و برای ما ارزشی قائل نیستند، اظهارداشت: تنها خودمان هستیم که باید از کشور و اسلام دفاع کنیم و ما نیز ۹ دی را به عنوان یک شیعه که عشق به اسلام و ایران دارد، گرامی می‌داریم و همیشه از خدا خواسته‌ایم این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کند.

ابراهیمی افزود: دشمنان و فتنه گران هم بدانند که همانگونه که ملت ایران در طول عمر ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن غلبه کرده است از این پس هم با پیروی از رهبر معظم انقلاب دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/