فرماندار زرند:

۲۵۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های گردشگری روستایی زرند پرداخت شده است

فرماندار زرند در اولین نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۸ گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال جهت انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های لازم که صنعت گردشگری به آن‌ها نیازمند است در قریب ۷۰ روستای زرند پرداخت شده است.

فرماندار زرند در اولین نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال ۹۸ گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال جهت انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های لازم که صنعت گردشگری به آن‌ها نیازمند است در قریب ۷۰ روستای زرند پرداخت شده است.

به گزارش صدای زرند،‌ حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در اولین نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با اشاره به اهمیت گردشگری در انتقال مفاهیم فرهنگی، تاریخی، مذهبی و اجتماعی به سایر نقاط کشور گفت: تمام تلاش خود را جهت رفع نواقص بکار خواهیم بست تا میزبانی شایسته برای تمام افرادی که زرند را به عنوان مقصد گردشگری یا مسیر عبوری انتخاب می‌کنند، باشیم.

حبیب‌الله خنجری با اعلام حمایت از برنامه‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ جشنواره در گوشه گوشه شهرستان به شکل بسیار مطلوبی برگزار شده که بنا به گزارش‌های رسیده این تعداد جشنواره جدای از یک رکورد بی‌سابقه، نتایج بسیار خوبی نیز بهمراه داشته که از آن جمله می‌توان به معرفی قابلیت‌های مناطق مختلف، شناسایی ظرفیت‌های جدید گردشگری، ایجاد اشتغال، مهاجرت معکوس و شور و نشاط اجتماعی و جذب سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری هفته فرهنگی گشکا گفت: فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های عضو به وجود آمد اما در بُعد اطلاع‌رسانی ضعیف عمل شد و امیدواریم در برنامه‌های بعدی این نقیصه هم برطرف شود.

دادستان زرند هم گفت: همه ساله با فرارسیدن نوروز حجم مسافرت‌ها به شهرستان زرند بیشتر می‌شود و این فرصت مناسبی است تا از گردشگران و مسافران عبوری به عنوان سفیران فرهنگی استفاده کنیم.

سید مهدی قویدل افزود: با اینکه برخی به واسطه زمان کوتاه برای برنامه‌ریزی هفته گشکا اعلام می‌کردند که نمی‌توان برنامه را اجرا کرد اما همه دیدیم که با کیفیت خوبی این برنامه در شهرستان زرند اجرا شد که قطعاً وجود همدلی و روح همکاری بین مجموعه‌های مختلف شهرستان در کنار خلاقیت‌های کمیته برگزاری در این موفقیت نقش داشته است و مطمئنم که بازخوردهای بسیار خوبی نیز خواهد داشت.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند نیز با ارائه گزارشی از چگونگی اجرای هفته فرهنگی گشکا از فرماندار و دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری و اتاق اصناف زرند تشکر کرد و گفت: برگزاری موفق این هفته حاصل همکاری و همراهی و همفکری تمام اعضا بوده است. ما با بررسی نقاط قوت و ضعف خود را برای چنین رویدادهایی در آینده آماده خواهیم کرد.

محمد اسلامی افزود: شهرستان زرند همچون سال گذشته به عنوان یکی از اولین شهرستان‌های استان است که جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی را برگزار می کند و در این مدت تا شروع رسمی فعالیت‌ها ما زمان کافی برای برنامه‌ریزی های متفاوت و جذاب را خواهیم داشت.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در ایام مبارک دهه فجر تقویم ۴۰ جشنواره را رونمایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/