خطیب جمعه زرند:

لیبرالیسم شکست خورده است / تنها راه نجات دنیا انقلابی اسلامی و اسلام ناب محمدی است

امام جمعه زرند در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به وجود شورش‌ها در فرانسه و وجود بی‌عدالتی‌ها در نظام‌های غربی، لیبرالیسم را شکست خورده دانست و تتنها راه نجات دنیا را انقلابی اسلامی و اسلام ناب محمدی دانست.

امام جمعه زرند در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به وجود شورش‌ها در فرانسه و وجود بی‌عدالتی‌ها در نظام‌های غربی، لیبرالیسم را شکست خورده دانست و تتنها راه نجات دنیا را انقلابی اسلامی و اسلام ناب محمدی دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی با اشاره به ادامه‌ی نامه‌ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه بیان داشت: همانطور که امام علی (ع) می‌فرماید مومن نباید نسبت به مشکلات اجتماعی بی‌تفاوت باشد، مسئولین نظام اسلامی هم باید در مقابل مردم خود را نوکر و خادم آن‌ها بدانند و با بررسی مشکلات آن‌ها نظیر گرانی و بیکاری برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی کرده و نگذارند دشمنان از این مسائل به عنوان یک نقطه ضعف سوءاستفاد کنند.

امام جمعه زرند با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و وفات حضرت معصومه (س) در مورد شفاعت کریمه اهلبیت (ع) اظهارداشت: مقام این بانو خیلی بالاست و در عظمت حضرت (س) همین بس که با شفاعتش تمام شعیان وارد بهشت می‌شوند.

خطیب جمعه زرند با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح تصریح کرد: مفتح یک عالم و مجاهد به تمام معنا و شخصیتی تاثیر گذار در حوزه علمیه و دانشگاه بود.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی در کنار هم بودن دو بال برای پیشرفت تمدن اسلامی، و وحدت این دو قشرِ تأثیرگذار و هماهنگی علم و دین می‌تواند باعث پیشرفت جمهوری اسلامی شود.

نمایند ولی فقیه در زرند با توجه به شورش مردم در فرانسه تصریح کرد: این شورش‌ها نشان می‌دهد نظام لیبرالیسم در دنیا شکست خورده است و مردم دنیا از این تفکر طبقاتی که ۲۰ درصد در رفاه کامل و ۸۰ درصد در سختی، خسته شدند و تنها راه نجات مردم دنیا از چنگال ظلم و بی‌عدالتی، اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند انقلاب اسلامی و علوی و کشور جمهوری اسلامی را به غرب گره بزنند و چشم به دنیای غرب بستند باید از حوادث دنیا عبرت بگیرند که مردمش از بی‌عدالتی و ظلم حُکامشان به تنگ آمده‌اند.

حجت اسلام ابراهیمی تنها راه نجات دنیا را انقلابی اسلامی دانست و با اشاره به توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی علیه این کشور تاکید کرد: نباید با غفلت، میدان را برای دشمنان آماده کنیم؛ مقام معظم رهبری (دام ظله) فرمودند: «نقشه‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان در سال ۹۷ بهم خورده، ولی باید مراقب باشیم تا در سال ۹۸ با غفلت میدان را برای دشمن آماده نکنیم».

ابراهیمی همچنین بیان کرد: مسئولین نظام باید در حفظ ارزش پول ملی که همان قدرت خرید مردم است تلاش مضاعف کنند، متاسفانه درحال‌حاضر ارزش پول کشور ما از کشورهای اطراف و منطقه پایین‌تر آمده که باید هرچه سریع‌تر یک فکر اساسی و کارگشاه برای بالا بردن ارزش پول کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی