گزارشی از عملکرد مهندس ایزدی، شهردار یزدانشهر زرند/

یزدانشهر در مسیر توسعه خدمات شهری

شهردار یزدانشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان زرند با ارائه گزارشی روند توسعه در شهرداری این شهر را مطلوب اعلام کرد.

شهردار یزدانشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان زرند با ارائه گزارشی روند توسعه در شهرداری این شهر را مطلوب اعلام کرد.

به گزارش صدای زرند، “احمد ایزدی” با اشاره به مشکلات شهرداری یزدانشهر در سال های قبل اظهارداشت: شهرداری یزدانشهر یک بدهی ۹۸۶ میلیون تومانی و یک بدهی ۶۰۰ میلیون تومانی داشت که بدهی ها در حال حاضر تعیین و تکلیف شده اند و شهرداری اکنون تنها یک پرونده بدهی دارد.

وی گفت: شهرداری یزدانشهر ۵۰ نیرو دارد که این نیروها نیز ساماندهی شده اند و در حال حاضر ۲۰۰ معبر خاکی در سطح شهر وجود دارد که به دنبال این هستیم این معابر هم آسفالت شوند.

شهردار یزدانشهر با بیان اینکه تمامی کارها در برنامه ریزی کوتاه مدت ما انجام شده است، گفت: در حال حاضر جمع آوری زباله در یزدانشهر مکانیزه نییت که با پیگیری هایی که انجام شده است یک دستگاه برای جمع آوری مکانیزه زباله خریداری شده است که بزودی شروع به کار می کند.

ایزدی با تأکید بر اینکه ۷۰۰ واحد مسکونی طی سال جاری در یزدانشهر بازسازی و یا در حال بازسازی می باشند، تصریح کرد: بافت های فرسوده یزدانشهر تفکیک شده اند و بزودی تسهیلات این بافت ها نیز اعطا می شود.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای حضور بنده پرسنل شهرداری یزدانشهر ۶ ماه عقب افتادگی حقوق داشته اند که در حال حاضر به سه ماه کاهش یافته است.

شهردار یزدانشهر با اعلام اینکه روشنایی معابر شهر یزدانشهر اصلاً خوب نمی باشد، گفت: بیش از ۲۰۰ لامپ سوخته در سطح معابر این شهر وجود دارد اما متاسفانه اداره برق نماینده ای در این شهر ندارد که امید می رود این مشکل اساسی زودتر رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در یزدانشهر ۲۰ هنرمند را برای فعالیت های هنری و کمک در امور زیباسازی شهری شناسایی کرده ایم، تأکید کرد: با این کار هنرمندان یزدانشهری در سطح شهرستان و حتی استان دیده خواهند شد.

ایزدی گفت: بودجه حال حاضر شهرداری یزدانشهر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد که تاکنون ۷۰ درصد از آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه تعامل و همدلی خوبی بین شهردار و اعضای شورای شهر یزدانشهر وجود دارد، افزود: این تعامل و همدلی باعث پیشرفت این شهر شده است.

احمد سینهِ کوه پیما عضو شورای اسلامی شهر یزدانشهر نیز در این نشست اظهارداشت: ۵۰۰ بیکار در یزدانشهر وجود دارد که امید می رود با وجود کارخانجات صنعتی در شهرستان از تعداد این افراد کاسته شود.

وی بیان کرد: متاسفانه این بیکاران هیچ تخصصی ندارند که باید ابتدا تخصص لازم را کسب کنند و سپس جذب کارخانجات صنعتی و معادن شوند.

 

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 1

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 2

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 3

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 4

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 5

neshast shardar yazdanshar ba ashab resaneh 6

 

انتهای پیام/