آماده شدن نوجوانان بسکتبالیست زرندی برای مسابقات لیگ کشوری

سرمربی تیم اسلم اسپرت زرند از آماده شدن نوجوانان بسکتبالیست زرندی برای مسابقات لیگ کشوری خبرداد.

سرمربی تیم اسلم اسپرت زرند از آماده شدن نوجوانان بسکتبالیست زرندی برای مسابقات لیگ دستجات آزاد کشوری خبرداد.

به گزارش صدای زرند، “رضا محمدی منش” مربی اسبق تیم های ملی و سرمربی حال حاضر تیم بسکتبال پگاه در سوپرلیگ بسکتبال کشور با بیان اینکه از مهرماه سال گذشته دوره های تخصصی و برنامه ریزی های لازم در زمینه بسکتبال زرند آغاز شد، اظهارداشت: در این برنامه سخت افزار ورزش بسکتبال در زرند ایجاد شد و با برنامه ریزی هایی لازم در مرحله اول کمیت کار و استعداد یابی استارت زده شد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر بسکتبالیست در زرند زیر نظر باشگاه ورزشی اسلم اسپرت می باشند.

وی گفت: طی این مدت ورزش بسکتبال را به خانه ها آوردیم و خانواده ها را با این ورزش درگیر کردیم.

محمدی منش افزود: در مرحله دوم که از امسال آغاز شده است، استارت کار را با یک تیم کاملاََ بومی زدیم که درصد بالایی از این بسکتبالیست ها زرندی هستند و تا سال گذشته حتی در استان حرفی برای گفتند نداشتند که الان می خواهند در لیگ آزاد کشوری به میدان بروند.

وی بیان کرد: در مرحله دوم با استقبال خوب بسکتبالیست های شهرستان های مجاور روبرو شده ایم که این نشان از یک قطبی شدن ورزش بسکتبال زرند در استان کرمان است.

وی ادامه داد: در سال آینده تیم نوجوانان بسکتبال زرند را در لیگ آزاد بسکتبال کشور خواهیم داشت.

“سهیل برهانی” سرمربی تیم بسکتبال اسلم اسپرت زرند نیز در این باره اظهارداشت: تیم بسکتبال اسلم اسپرت زرند در حال آماده شدن برای مسابقات لیگ نوجوانان کشوری است.

وی با اشاره به اینکه تیم زرند در گروه هفتم قرار دارد که با تیم های شاهین خرمشهر، پاس بندرلنگه، اتحاد بوشهر هم گروه می باشد، تصریح کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ آذر ماه به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

 

basketbalist haye zarandi970916 1

basketbalist haye zarandi970916 2

basketbalist haye zarandi970916 4

basketbalist haye zarandi970916 5

 

انتهای پیام/