کسب مقام سوم بانوان زرندی در مسابقات رول بال کشوری

مسابقات رول بال کشوری به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد که در این دوره از مسابقات تیم رول بال بانوان زرند به مقام سوم دست یافت.

مسابقات رول بال کشوری به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد که در این دوره از مسابقات تیم رول بال بانوان زرند به مقام سوم دست یافت.

به گزارش صدای زرند، “حمیدرضا بهجتی” در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات اظهارداشت: مسابقات رول بال بانوان کشور با حضور ۶۰ شرکت کننده در قالب ۵ تیم طی روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه در سالن ورزشی ۲۲ بهمن زرند برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم مازندران و تبریز به ترتیب به مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات دست یافتند، گفت: تیم رول بال بانوان زرند که برای اولین بار و تنها نماینده استان کرمان در این دوره از مسابقات شرکت می کرد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند با اشاره به اینکه تیم های تبریز، مازندران، البرز، فارس و کرمان (زرند) در این دوره از مسابقات حضور داشتند، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم رول بال بانوان زرند را ساجده رحمانی، الهام ده خدادادی، زینب عربپور، زهرا قلیزاده، فاطمه قلیزاده، فاطمه اسلامی، فاطمه حسنخانی، مریم زمانی، نرجس مومنی، زهرا اسدی، الناز اسلامی با مربیگری نجمه سادات حسینی تشکیل داده بودند.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات زهرا قلی زاده به عنوان فنی ترین بازیکن از تیم مازندران و رقیه فاتح با ۱۷ گل زده از تیم تبریز به عنوان خانم گل این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: ورزش رول بال در سطح استان کرمان نوپا می باشد که امید می رود شهرستان زرند در سال های آینده به مقام های بهتری دست یابد.

انتهای پیام/