ماهِ عسل، نخستین مرکز ازدواج و مشاوره در زرند افتتاح شد

مرکز ازدواج و مشاوره ماه عسل با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند صبح امروز در زرند افتتاح شد.

مرکز ازدواج و مشاوره ماه عسل با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند صبح امروز در زرند افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلین “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز، گفت: امیدوارم این مرکز بتواند مانع بسیاری از مشکلات و آسیب ها باشد و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص طلاق و تحکیم بیشتر نظام خانواده قدم بردارد.

“سید مهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی و اختلافات فی مابین برخی از زوجین گفت: این مرکز ازدواج و مشاوره با مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند افتتاح و راه اندازی شده است.

این مقام قضایی با تاکید بر اهمیت مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین بیان داشت: برگزاری مشاوره های قبل از ازدواج به نفع زوجین و جامعه است و نتایج آن در دراز مدت بخوبی آشکار میشود.

“اسماعیل قلیزاده” مدیر این مرکز مشاوره هدف راه اندازی این مرکز را کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق عنوان کرد و گفت: این مرکز در سه محور تشریفات، اصناف و مشاوره با همکاری جمعی از کارشناسان و روانشناسان حوزه خانواده و قضاوت فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: مرکز در عین مستقل بودن به دلیل همخوانی با اهداف شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان با این واحد همکاری متقابل دارد و تحت نظارت این شورا میباشد.

لازم به توضیح است که این مرکز مشاوره در شهرک ولایت جنب سینما آزادی واقع شده است و آماده ارائه خدمات به زوج هایی که قصد ازدواج دارند، می باشد.

 

MOSHAVEREH MAHASAL970914 2

 

انتهای پیام/