مدیر کارخانه واگن سازی زرند:

ساخت ۱۰۰۰ واگن باری ظرفیت جدید کارخانه واگن سازی زرند

کریمی نیک مدیر کارخانه واگن سازی زرند با بیان این که تولید واگن باری هم با ویژگی های خاص امکان پذیر شده است، گفت: توانایی تولید ۱۰۰۰ واگن باری با متریال خاص در سال از ظرفیت های جدید کارخانه واگن سازی زرند است.

مدیر کارخانه واگن سازی زرند با بیان این که تولید واگن باری هم با ویژگی های خاص امکان پذیر شده است، گفت: توانایی تولید ۱۰۰۰ واگن باری با متریال خاص در سال از ظرفیت های جدید کارخانه واگن سازی زرند است.

vagonsazi SZ385a86s05

به گزارش صدای زرند، “علیرضا کریمی نیک” با اشاره به این که تولید ۱۰۰۰ واگن باری ظرفیت جدید کارخانه واگن سازی زرند، گفت: تاکنون این کارخانه ۱۷۳ دستگاه بدنه مترو تهران و ۱۴۶ دستگاه واگن مسافری تولید کرد.

وی همچنین با بیان این که تولید واگن باری هم با ویژگی های خاص امکان پذیر شده است، گفت: ورق به کار رفته در تولید این واگن ها از وزن کم و استحکام بالا برخوردار است و ظرفیت بار آن نیز نسبت به قبل افزایش یافته است .

کریمی نیک با بیان به این که در این کارخانه دو نمونه واگن مسافری و مترو تولید می شود، یادآور شد: به غیر از ترمز، همه قسمت های دستگاه ساخت داخل کشور است.

وی گفت: با بهره برداری از این کارخانه از سال ۸۳ تاکنون ۲۸۰ نفر مستقیم و ۱۰۰۰ نفر غیر مستقیم مشغول به کارند.

مدیر کارخانه واگن سازی زرند همچنین از تولید ۹۸ درصد قطعات توسط متخصصان همین کارخانه خبر داد و افزود: بازسازی واگن های فرسوده هم در این کارخانه انجام می شود و همچنین می توانیم قطعات مورد نیاز سایر کارخانه های صنعتی کشور را بسازیم.

 

انتهای پیام/

منبع: صداوسیما***انتشار دهنده: مجید عرب پور

 

مطالب مرتبط:

واگن سازی زرند، خودکفا در ساخت انواع واگن