رئیس صنعت، معدن و تجارت زرند:

تپه های شنی دهزوئیه در انتظار سرمایه گذار

باصره رئیس صنعت، معدن و تجارت زرند در حاشیه ی دیدار اعضای گروه گردشگری شهرهای کویری ایران (گشکا) از معدن سراپرده ی زرند خود را از مخالفان اصلی برداشت از تپه های شنی دهزوئیه زرند دانست و راه برون رفت برای حل مشکل این منطقه را منوط به حضور سرمایه گذار و ارائه طرح توجیهی مطلوب دانست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت زرند در حاشیه ی دیدار اعضای گروه گردشگری شهرهای کویری ایران (گشکا) از معدن سراپرده ی زرند خود را از مخالفان اصلی برداشت از تپه های شنی دهزوئیه زرند دانست و راه برون رفت برای حل مشکل این منطقه را منوط به حضور سرمایه گذار و ارائه طرح توجیهی مطلوب دانست.

به گزارش صدای زرند‌، “مهدی باصره” در مورد بارگیری شن های منطقه ی دهزوئیه که هم جاذبه ی توریستی دارد و هم ثروت عمومی شهرستان است، گفت: من یکی از مخالفین سرسخت بارگیری شن های این منطقه ی ارزشمند هستم و این منطقه از جاذبه های گردشگری، تفریحی شهرستان است.

رئیس اداره صمت زرند افزود: در این باره اخیراً هیچ مجوز جدیدی در زمینه ی بارگیری شن های منطقه صادر نشده و بارگیری کنونی با مجوزهای پیشین در حال انجام است.

وی یادآور شد: این شن ها میراث تمام مردم زرند هستند که طی سالیان متمادی در این محل جمع شده و جزو اکوتوریسم منطقه می باشد و اگر برنامه ریزی درست و بهینه ای صورت بگیرد می تواند درآمد خوبی برای شهر رقم بزنند.

باصره گفت: راه برون رفت برای حل مشکل این منطقه منوط به حضور سرمایه گذار و ارائه طرح توجیهی مطلوب است تا در پرتو آن بتوانیم مجوزهای قبلی را نیز باطل نمود و شن های دهزوئیه را نجات دهیم.

انتهای پیام/
تهیه خبر: عدنان قلیزاده /// انتشاردهنده: مجید عربپور