قابل توجه علاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاه/

رشته های فنی مورد نیاز صنایع زرند به دانشگاه علمی کاربردی زرند اضافه شد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند از اضافه شدن رشته های مرتبط با صنایع فعال در زرند به دانشگاه علمی کاربردی زرند خبر داد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند از اضافه شدن رشته های مرتبط با صنایع فعال در زرند به دانشگاه علمی کاربردی زرند خبر داد.

 

“مهدی مهنام” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، گفت: ۴ رشته جدید یعنی ایمنی کار، متالوژی (نورد فولاد)، برق (برق صنعتی) و مکانیک (تأسیسات صنعتی)، با در نظر گرفتن به نیازسنجی صنایع شهرستان و با پیگیری های انجام شده در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند راه اندازی شده است.

وی ارائه مدرک تحصیلی معتبر وزارت علوم را از جمله مهمترین امتیازهای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی دانست و گفت: شهریه ثبت نام در رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار مناسب و امکان پرداخت اقساطی آن نیز وجود دارد.

وی با اعلام اینکه توسعه فیزیکی صنایع بدون توسعه علمی مفید نمی باشد، گفت: توسعه علمی و پرورش نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع شهرستان باید در خود شهرستان صورت پذیرید که همه افراد امکان تحصیل در رشته های مورد نظر را داشته باشند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی زرند با اشاره به اینکه رشته متالوژی در استان کرمان تنها در دانشگاه شهید باهنر و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند وجود دارد، خاطرنشان کرد: در راستای اضافه شدن این ۴ رشته به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی و خنجری فرماندار شهرستان زرند کمک های زیادی کرده اند که جا دارد از زحمات بی وفقه ایشان تشکر کنم.

وی افزود: این باعث خوشحالی است که با توسعه رشته های مرتبط با صنایع شهرستان هم دانش آموزان سال آخر و هم نیروهای کارگری صنایع که در حال حاضر در این کارخانجات فعالیت می کنند، می توانند وارد فازهای علمی و تخصصی صنایع بشوند.

 

mosahebeh ba mahdi mahnam

انتهای پیام/