گلایه فرماندار زرند از عدم حضور نمایندگان صنایع در شورای اداری این شهرستان

فرماندار زرند در نشست شورای اداری این شهرستان، ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران از عدم حضور نمایندگان برخی صنایع که به این نشست دعوت شده بودند گلایه کرد.

فرماندار زرند در نشست شورای اداری این شهرستان، ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران از عدم حضور نمایندگان برخی صنایع که به این نشست دعوت شده بودند گلایه کرد.

 

gelayeh

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرند که در فرمانداری برگزار شد حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را غرور آفرین و پرشورتر از سال های پیش دانست و افزود: مردم همیشه به موقع به صحنه می آیند و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس می کنند.

 

وی به دعوت بعضی از مسئولین مراکز صنعتی زرند به نشست شورای اداری اشاره کرد و از عدم حضور آن ها در این نشست گلایه کرد و اظهارداشت: صنایع و معادنی که مسئولین آن ها به این نشست اهمیت نمی دهند نباید توقع همکاری ادارات شهرستان را نیز داشته باشند و حتی ما می توانیم در مواردی بر اساس قانون با آن ها برخورد کنیم.

 

وی افزود: ما خدمتگزار سرمایه گذاران هستیم ولی در صورتی که قوانین شهرستان زرند را رعایت کنند و باعث ایجاد مشکلات نشوند.

 

وی به عقد تفاهم نامه گشکا بین پنج شهرستان کویری کشور اشاره کرد و بیان کرد: قرار بر این است روابط بین این پنج شهرستان از لحاظ گردشگری بیشتر شود و به زودی هفته گشکا نیز در زرند برگزار خواهد شود.

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز در این نشست به مردمان صبور ایران اسلامی اشاره کرد و تربیت مردم ایران اسلامی را بر اساس مکتب امام حسین (ع) دانست و اظهارداشت: در سالروز شهادت و وفات یا ولادت ائمه اطهار (ع) ما باید با راه و منش و سیره اخلاقی این عزیزان آشنا شویم.

 

وی مهم ترین سیره اخلاقی پیامبر در زندگی را مهربانی و خوش رفتار بودن دانست و بیان داشت: خوش خُلقی پیامبر بر اساس رعایت دستورات خداوند بوده که خداوند می فرماید: ««من نسبت به بندگانم رحیم هستم و بندگانم نیز باید رحیم باشند»».

 

انتهای پیام/