امام جمعه زرند:

۱۳ آبان «روز مرگ بر آمریکا» است / رابطه ایران و آمریکا «رابطه گرگ و میش» است

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور پرشور و همیشگی مردم ولایی این شهر برگزار شد و خطیب جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه رابطه ایران و آمریکا را «رابطه گرگ و میش» دانست و در گرامیداشت روز ۱۳ آبان این روز را «روز مرگ بر آمریکا» و استکبار ستیزی نامید.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور پرشور و همیشگی مردم ولایی این شهر برگزار شد و خطیب جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه رابطه ایران و آمریکا را «رابطه گرگ و میش» دانست و در گرامیداشت روز ۱۳ آبان این روز را «روز مرگ بر آمریکا» و استکبار ستیزی نامید.

 

EmamJome Zarand SZ54sd02به گزارش صدای زرند، حجت اسلام والمسلمین ابراهیمی پیاده سازی دستورات قران در زندگی شخصی و اجتماعی انسان را مهم دانست و بیان کرد: قران و عمل به دستوراتش می‌تواند ما را از بسیاری از معضلات اجتماعی دور کند؛ بنابراین نباید قرآن را در حاشیه قرار دهیم، مهمترین وظیفه پدر و مادر و معلمان عزیز در کنار درس‌های دیگر آشنا کردن فرزندان و دانش آموزان با قرآن است.

 

ابراهیمی پیادروی اربعین را نمایشی از وحدت امت اسلام دانست و اظهارداشت: امروز نور حکومت علوی و استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم از جمهوری اسلامی به دنیا می‌تابد و با وجود تبلیغات گسترده دشمن، کسی نمی‌تواند این نور اللهی را خاموش کند و جِلوی از این نور علوی و حسینی را مردم ایران و جهان در پیادروی اربعین با جمعیت بیست میلیونی نشان داده‌اند.

 

امام جمعه زرند با توجه به دشمنی استکبار نسبت به نظام اسلامی، اظهارداشت: دشمن از اول انقلاب تاکنون روزی نبوده نظام مقدس اسلامی را تحریم و تهدید نکرده باشد و هر برنامه و تحریمی که می‌توانستند بر علیه انقلاب اسلامی داشتند.

 

وی افزود: امروز هم، رئیس جمهور ملعون و دیوان آمریکا با ترساندن ملت‌ها می‌خواهد بر دنیا حکومت کند، اما نمی‌دانند دیگر زمان هیاهو و ترساندن مردم ایران گذشته است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت:‌ متاسفانه عده ی از شعار مرگ بر آمریکا پایین آمده‌اند و برای دشمن فرش قرمز پهن کردند، و امثال طلحه و زبیر شده‌اند و شعار «ما نمی توانیم» را در جامعه نشر می‌دهند و از وابستگی به بیگانه و دشمنی چون آمریکا حمایت می‌کنند، اما نمی‌دانند که رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا «رابطه گرگ و میش» است.

 

وی افزود: مسئولان ما هر حزب و گروه سیاسی که دارند باید مواظب باشند، همانگونه که پیر جماران حضرت امام (ره) فرمود: “آمریکا دنبال دوشیدن و غارت کردن سرمایه‌ها کشورها است”، رابطه داشتن و وابسته بودن به آمریکا یعنی تحویل دادن تمام نیروی‌های انسانی و سرمایه مالی کشور.

 

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: ۱۳ آبان «روز مرگ بر آمریکا» و استکبار ستیزی است، ما در یوم الله ۱۳ آبان قدرت اسلام و انقلاب را به جهان نشان خواهیم داد، و می گوییم آمریکا و صهیونیسم با هیچ تحریمی نمی‌توانند مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار را از انقلاب و آرمان‌های شهدا جدا کنند، به حول قوه اللهی نابودی آمریکا و صهیونیسم نزدیک و استکبار جهانی رو به افوال است.

انتهای پیام/

تنظیم و تهیه خبر: جواد زمانی