مجوز پخش آهنگ‌های «خواننده زرندی» از تلویزیون صادر شد

علی قلی‌زاده خواننده زرندی که کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان می‌باشد در گفتگو با خبرگزاری آنا از دریافت مجوز پخش برای آهنگ «ایران» در شبکه‌های سراسری صدا و سیما خبر داد.

علی قلی‌زاده خواننده زرندی که کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان می‌باشد در گفتگو با خبرگزاری آنا از دریافت مجوز پخش برای آهنگ «ایران» در شبکه‌های سراسری صدا و سیما خبر داد.

 

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرگزاری آنا، علی قلی‌زاده، کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برای آهنگ «ایران» مجوز پخش در شبکه‌های سراسری صدا و سیمای کشورمان را اخذ کرد.

 

“علی قلی‌زاده” پیش از این برای آهنگ «کبوتر» با آهنگ‌سازی و ترانه‌سرایی “معین مجدالاشرافی” برای پخش از شبکه‌های استانی و شبکه شما مجوز گرفته بود.

 

Ali Gholizade SZ4sd102علی قلی‌زاده متولد ۱۳۵۱ دارای تحصیلات کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت و ۲۰ سال سابقه فعالیت در بخش‌های فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور انقلابی در عرصه‌های فرهنگی، اظهارداشت: پس از سابقه طولانی در مداحی اهلبیت (ع) این موضوع را احساس کردم که با توجه به اهمیت و نفوذ موسیقی در جامعه، به‌ویژه قشر جوان، باید در این زمینه هم فعالیت‌هایی با خط و مشی فرهنگی مشخص و البته متعالی دنبال شود.

 

علی قلی‌زاده ادامه داد: متاسفانه امروزه شاهد رنگ و بو باختن مفاهیم بلند در برخی موسیقی‌های رایج هستیم. من سعی کردم با انتخاب اشعار مذهبی، اعتقادی و از متن جامعه و همچنین انتخاب موسیقی‌های فاخر، هرچه در توان دارم به اجرا درآورم و پس از سالیان متمادی کسب تجربه، باز هم به آموزش بپردازم و خود را در این مسیر جدید هم محک بزنم.

 

این خواننده زرندی موفقیت خود را در این زمینه مدیون حمایت‌های برخی از همراهان دانست و گفت: بسیار خرسندم که اعلام کنم که همچنین قرار است بمناسبت «کنگره شهدای کرمان» که قرار است در اسفندماه برگزار شود، آهنگی با همکاری شبکه‌های سراسری و به خوانندگی اینجانب آماده سازی شود تا در این مراسم رونمایی و پخش شود.

 

وی اظهارداشت: هدف اصلی من عشق به خدا، اهلبیت عصمت و طهارت (ع)، شهدا و وطن عزیزم ایران است و جا دارد از همکاری و همراهی هیأت رئیسه و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این مسیر قدردانی و تشکر کنم.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی /// منبع خبر: خبرگزاری آنا