مدیر آموزش و پرورش زرند:

شهدا خون بهای انقلاب اسلامی هستند

مدیر آموزش و ‌پرورش شهرستان زرند آیین یادواره شهدای دبیرستان آیت الله خامنه‌ای زرند که صبح امروز برگزار شد صیانت از ارزش‌های بدست آمده توسط شهدا را وظیمه همگان دانست و گفت: “شهدا خون بهای انقلاب اسلامی و تضمین کننده تداوم آن هستند”.

مدیر آموزش و ‌پرورش شهرستان زرند در آیین یادواره شهدای دبیرستان آیت الله خامنه‌ای زرند که صبح امروز برگزار شد صیانت از ارزش‌های بدست آمده توسط شهدا را وظیمه همگان دانست و گفت: “شهدا خون بهای انقلاب اسلامی و تضمین کننده تداوم آن هستند”.

 

yadvareh shohada dabirestan ayatoallh khameneei

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدا را قدردانی و پاسداشت مقام شهدا و پیروی از راه و روش آن ها دانست و بیان داشت: شهدای والامقام با نثار بزرگترین سرمایه وجودی خود برای اعتلای انقلاب و کشور فداکاری بزرگی کردند که بزرکداشت یاد و خاطر آن‌ها کوچکترین کاری است که می‌توان برای آن‌ها انجام داد.

 

وی اظهارداشت: به برکت وجود شهدا، انقلاب اسلامی موجب تحول اساسی در ایران و کشورهای منطقه شده و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، ایستادگی، ظلم ستیزی را در بین ملت‌ها بارور و امید مستضعفان را زنده کرده است.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی امانت شهداست که به ما سپرده شده و همه ما باید امانتدار خوبی باشیم و باید در این زمینه درست کار کنیم.

 

انتهای پیام/