عصر امروز/

یک کشته در برخورد سواری سراتو و تیبا روی پل مطهرآباد زرند

سبقت غیرمجاز خودروی سواری سراتو روی پل روستای مطهرآباد زرند و برخورد آن با سواری تیبا مرگ یک نفر و مصدومیت ۶ نفر در پی داشت.

عصر امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه سبقت غیرمجاز خودروی سواری سراتو روی پل روستای مطهرآباد زرند و برخورد آن با سواری تیبا مرگ یک نفر و مصدومیت ۶ نفر در پی داشت.

photo 2018 10 15 19 33 15

به گزارش صدای زرند، سروان “هادی تندفکر” فرمانده پلیس راه زرند علت اصلی این حادثه را سبقت غیرمجاز سواری سراتو اعلام کرد و گفت: علت پنهان این حادثه عدم تکمیل باند دوم جاده در این بخش از محور زرند – کرمان است که اگر این مسیر تاکنون تکمیل شده بود می توانستیم شاهد این حادثه نباشیم.

وی گفت: در این حادثه ۲ نفر در سواری سُراتو بودند و ۵ نفر در خودرو تیبا که ۱ نفر در محل حادثه فوت کرد و بقیه به بیمارستان اعزام شدند و گفته اند که ۳ نفر از این افراد به علت شدت جراحات به کرمان اعزام شده اند.

 

لازم به ذکر است، امروز نشستی با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، دکتر بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی، خنجری فرماندار زرند تحت عنوان بررسی وضعیت پروژه های راه سازی محورهای مواصلاتی شهرستان زرند برگزار شد، که مقرر شد تا ۱۰ روز آینده قسمت باقیمانده محور زرند -کرمان روکش و به بهره برداری خواهد رسید و پل مطهر آباد نیز آسفالت و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/