بخشدار یزدان آباد زرند خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح طی هفته دولت در یزدان آباد زرند

بخشدار یزدان آباد زرند از افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح طی هفته دولت در یزدان آباد زرند خبرداد.

بخشدار یزدان آباد زرند از افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح طی هفته دولت در یزدان آباد زرند خبرداد.

 

seyed meysam torabi

“سید میثم ترابی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: همزمان با هفته دولت چندین طرح و پروژه ازجمله افتتاح کارخانه کنسانتره ۵۰۰ هزار تنی سنگ آهن شرکت آریا جنوب ایرانیان، کلنگ زنی طرح تولید کنسانتره و گندله ساز سنگ آهن و آهن اسفنجی مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان، افتتاح واحد تولید پوشاک سیریز در یزدان آباد زرند افتتاح و کلنگ زنی شدند.

 

وی افزود: طرح های مخابراتی BTS و توسعه ADSL، آبیاری تحت فشار، افتتاح مجتمع قالی بافی، اجرای طرح هادی و بوستان های روستایی، زیر سازی آسفالت روستاها  و… از دیگر طرح هایی بودند که در یزدان آباد زرند افتتاح و کلنگ زنی شدند.

 

بخشدار یزدان آباد زرند با عنوان اینکه برای بهره برداری از از طرح ها ۲۴۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها و پروژه ها ۶ هزار خانوار یزدانشهری از مزایای آن ها برخوردار خواهند شد.

 

به گزارش صدای زرند، تعدادی از این طرح ها پیش از هفته دولت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش یزدان آباد زرند افتتاح شدند.

 

انتهای پیام/