با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی زرند افتتاح شد

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولین و مردم در زرند افتتاح شد.

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولین و مردم در زرند افتتاح شد.

 

MasalehSakhtamai Meh SZ5632sd 3به گزارش صدای زرند در این مراسم ابتدا دکتر وحید مهدیزاده مدیریت نمایشگاه پس از عرض خیرمقدم گفت: این مجموعه با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۷۶۰۰مترمربع در چهار واحد فنی و مهندسی ساختمان؛ قطعات بتنی؛ واحد توضیع مصالح ساختمانی و واحد توزیع آهن آلات تاسیس شد.

 

وی هدف از تاسیس این نمایشگاه را عرضه ی مصالح ساختمانی مرغوب ایرانی در جهت ساخت و ساز بهتر و کم هزینه تر برای شهروندان دانست و افزود: با توجه به گرانی های اخیر و افزایش قیمت های صورت گرفته احتمالاً تا یک سال آینده این صنعت با رکود زیادی مواجه خواهد شد.

 

ایشان اشتغالزایی این مجموعه را ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۱۵ نفر به طور غیرمستقیم اعلام کرد.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این مراسم گفت: شهر زرند از جمله شهرهایی است که زمین لرزه های متعددی را تا به امروز تجربه کرده است و با توجه به وجود گسل های موجود می توان گفت احتمال زمین لرزه های دیگر هم در آینده نیز در این شهر وجود دارد از این رو افتتاح چنین مجموعه ای در شهرستان باعث افتخار مسئولین و شهروندان است.

 

MasalehSakhtamai Meh SZ5632sd 1 MasalehSakhtamai Meh SZ5632sd 2

 

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نگین حسن زاده