رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند:

طرح مغازه سبز به زودی در شهر زرند اجرایی می شود

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای طرح مغازه سبز در سطح شهر زرند خبر داد.

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای طرح مغازه سبز در سطح شهر زرند خبر داد.

 

ahmad abdollahzadeh

به گزارش صدای زرند، “احمد عبدالله زاده” طرح مغازه سبز در سطح شهر زرند را یکی از فعالیتهای منحصر به فرد این سازمان در سال ۹۷ عنوان کردو اظهارکرد: طرح مغازه سبز با همکاری شهرداری و مغازه داران سطح شهر از یک هفته آینده در یکی از معابر اصلی شهر اجرائی خواهد شد.

 

وی با عنوان اینکه هزینه خرید گلدانها در این امر بر عهده مغازه داران می باشد، گفت: در این طرح گلدانها به قیمت درب کارخانه به مغازه داران تحویل داده خواهد شد و سایر اقدامات این طرح به صورت رایگان و سالانه از سوی سازمان انجام خواهد شد.

 

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اشاره به اینکه در این طرح سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اقدام به نصب گلدان بر روی یکی از ستونهای مغازه ها شهر می نماید، خاطرنشان کرد: کاشت انواع گل های فصلی ،تعویض سالانه گل، ارائه خاک برگ رایگان از دیگر برنامه های این سازمان در اجرای این طرح می باشد.

 

وی با اعلام اینکه نگهداری این گلدانها برعهده خود مغازه داران می باشد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان و مغازه داران می باشد.

 

عبدالله زاده در پایان تصریح کرد: این طرح طی یک هفته آینده و به محض تخلیه گلدانهای خریداری شده در یکی از معابراصلی شهر اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/