رئیس دادگستری زرند:

جشنواره های زرند قطعا برای شهرستان منافع بهمراه دارد

در پی برگزاری جشنواره های متعدد و برنامه ریزی شده از سوی اداره میراث فرهنگی زرند رئیس دادگستری زرند در دیدار با جمعی از فعالین میراث فرهنگی استان کرمان برگزاری این جشنواره ها را موجب افزایش شور و نشاط و هیجان روستائیان و نیز کسب منافع برای شهرستان دانست.   به گزارش صدای زرند، حجه الاسلام […]

در پی برگزاری جشنواره های متعدد و برنامه ریزی شده از سوی اداره میراث فرهنگی زرند رئیس دادگستری زرند در دیدار با جمعی از فعالین میراث فرهنگی استان کرمان برگزاری این جشنواره ها را موجب افزایش شور و نشاط و هیجان روستائیان و نیز کسب منافع برای شهرستان دانست.

 

به گزارش صدای زرند، حجه الاسلام محمدی رئیس دادگستری زرند در دیدار رئیس و فرمانده هان حوزه های حفاظتی شهرستان های شهربابک، کوهبنان و راور و تعدادی از فعالان سرمایه گذاری گردشگری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: همواره فعالیت های میراث فرهنگی شهرستان زرند را ستوده ایم و حرکت زرند شهر جشنواره ها ایده قابل تقدیری است که حتی اگر هیچ نفعی نداشته باشد که قطعا دارد توانسته شور و نشاط و هیجان را در روستاهای شهرستان بوجود آورد که میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

 

Jashnvare SDDadgah 1

 

سیدمهدی قویدل دادستان شهرستان نیز با اشاره به اقدامات میراث فرهنگی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: نکته بسیار مهم در این جشنواره ها برگزاری آن بصورت مردمی است و با توجه به اینکه هیچ بودجه دولتی ندارد، اما بسیار خوب و باشکوه برگزار شده اند که جای قدردانی دارد.

 

دادستان زرند با اشاره به سرمایه گذاریهای انجام شده در حوزه گردشگری افزود: اینکه شما توانسته اید پیشگام این اتفاق بسیار ارزشمند باشید و باعث ایجاد شغل شوید و پویایی را به روستاها برگردانید قابل تقدیر است و دستگاه قضایی از این حرکات که باعث ایجاد شغل و تولید ثروت برای شهرستان میشود و گامی بلند بسوی اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است، حمایت خواهد کرد.

 

Jashnvare SDDadgah 2

 

در این دیدارها محمداسلامی رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با تمجید از حمایت های دستگاه قضایی از فعالیتهای سه حوزه مرتبط گفت: نگاه مثبت دستگاه قضایی باعث شده در این نقطه باشیم و همچنان به این نگاه نیازمند هستیم.

 

انتهای پیام/