امام جمعه زرند دعوت کرد:

مردم در راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی آمریکا حضور پیدا کنند

امام جمعه زرند در پیامی مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان زرند را به حضور در راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی آمریکا دعوت کرد.

امام جمعه زرند در پیامی مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان زرند را به حضور در راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی آمریکا دعوت کرد.

 

IMG 1838

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در پیامی مردم را به حضور پرشور در در راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی آمریکا دعوت کرده است.

 

در این پیام عنوان شده است: اقدام جنون آمیز رئیس جمهور آمریکا در خروج یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی بر ملت مقاوم ایران اسلامی و اظهارات این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری هیات حاکمه آمریکا و اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

 

در ادامه بیان شده است: در حال حاضر که بدعهدی شیطان بزرگ و عمق کینه توزی آن نظام متجاوز و مداخله گر نسبت به ملت شریف ایران بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاستهای جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی در پی مواجه شده است، اوج استیصال و درماندگی صاحبان زر و زور و تزویر در ایجاد شکاف میان ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان مبرهن است، لذا از آحاد مردم دشمن شناس و همیشه در صحنه شهرستان با هر سلیقه و گرایش سیاسی برای دفاع از امنیت و منافع ملی به حضور پرشور در راهپمایی ضد آمریکایی-صهیونیستی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب دعوت به عمل می آید.

 

به گزارش صدای زرند، راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی آمریکا جمعه ۲۱ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه در زرند برگزار می شود.

 

انتهای پیام/