رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زرند اعلام کرد:

برگزاری کارناوال شادی در استقبال از نوروز در زرند

جشن استقبال از نوروز و بهار با برپایی یک کارناوال شادی و با حضور هنرمندان زرندی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه در این شهر برگزار می شود.

جشن استقبال از نوروز و بهار با برپایی یک کارناوال شادی و با حضور هنرمندان زرندی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه در این شهر برگزار می‌شود.

 

HajiFiroz SZs5462d301به گزارش صدای زرند، این جشن که با همت شورای اسلامی و شهرداری زرند و با هنرنمایی هنرمندان مختلف این شهرستان برنامه‌ریزی شده است، عصر روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۰۰ از میدان ۲۲ بهمن آغاز و به سمت ورودی بازار وکیل زرند ادامه خواهد داشت.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زرند هدف از برگزاری این جشن را ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم اعلام کرد و بیان داشت: قصد داریم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در طول مسیر و همچنین در انتهای مسیر با شادی و نشاط بیشتری به استقبال نوروز برویم.

 

فرهاد اسدی گفت: در طول مسیر از دانش‌آموزان مدارس شهرستان و نیز هنرمندان خواسته‌ایم با اجرای برنامه‌های نمادین و مرتبط با شهرستان و نیز برپایی آیین باستانی نوروز موجب شادی مردم در این کارناوال شوند.

 

وی اظهارداشت: در این برنامه تا این لحظه سعی شده است از هنرمندان شهرستان برای اجرای تمامی بخش‌ها استفاده شود و این عزیزان برای شادی مردم و با حداکثر از خودگذشتی این زحمت را پذیرفته‌اند، اما اگر نیاز باشد شاید از هنرمندان غیربومی نیز استفاده شود.

 

اسدی از احتمال برگزاری جُنگ‌های شادی در سال آینده در زرند خبر داد و گفت: قصد داریم با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین مردم، اگر امکان آن فراهم شود حداقل هر دو هفته یک بار در محل شهربازی زرند جُنگ‌های شادی را برپا کنیم.

 

لازم به توضیح است که در سال گذشته نیز اجرای برنامه‌های شاد از مهمترین برنامه‌های واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند بود که در محل شهربازی و پارک شهید این شهر برگزار می‌شد.

 

انتهای پیام/