رئیس اورژانس کشور:

انتظار پایان رسیدن مراحل احداث بیمارستان سینا زرند تا عید نمی رود

رئیس اورژانس کشور گفت: اصلا امیدوار نیستیم که مجریان این طرح بتوانند تا عید این بیمارستان را به پایان و خرداد تحویل دهند.

رئیس اورژانس کشور گفت: اصلا امیدوار نیستیم که مجریان این طرح بتوانند تا عید این بیمارستان را به پایان و خرداد تحویل دهند.

 

bazdid kolivand raeis orjan az bimarestan sina zarand961003 1

به گزارش صدای زرند، پیرحسین کولیوند در بازدید از بیمارستان درحال احداث سینا زرند با بیان اینکه انتظار می رفت این بیمارستان در حال حاظر روند احداث آن به پایان رسیده باشد، اظهارداشت: ما از سال گذشته پیگیر احداث این بیمارستان برای نیاز مردم این شهرستان بوده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه با بازدیدی که از موتورخانه و چند طبقه این بیمارستان انجام شد هنوز این بیمارستان کار زیادی دارد تا مراحل احداث آن به پایان برسید، ابرازداشت: مجریان این طرح باید همت بیشتری به خرج بدهند و حداقل زمان را ازدست ندهند.

 

رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه مردم زرند نیاز به بیمارستان در حال احداث سینا زرند دارند، تصریح داشت: این بیمارستان باید هرچه سریع تر آماده و تحویل وزارت بهداشت شود تا ما بتوانیم آن را تجهیز و نیرو های آن را نیز به بیمارستان منتقل کنیم.

 

وی اضافه داشت: اصلا امیدوار نیستیم که مجریان این طرح بتوانند تا عید این بیمارستان را به پایان و خرداد تحویل دهند.

 

وی ادامه داد: اورژانس کشور هیچ وعده ای را برای اتمام این بیمارستان نمی تواند بدهد چون که ساخت و ساز این بیمارستان به عهده اورژانس کشور نمی باشد و اگر به عهده ما بود تمام تلاشمان را می کردیم تا سریع تر این پروژه به اتمام برسد.

 

bazdid kolivand raeis orjan az bimarestan sina zarand961003 2

bazdid kolivand raeis orjan az bimarestan sina zarand961003 3

 

انتهای پیام/