امام جمعه زرند:

اصلاح طلب و اصولگرا هر دو ولایتمدار هستند/آمریکا دشمن نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه زرند با عنوان اینکه اصلاح طلب و اصولگرا هر دو ولایتمدار هستند، گفت: اگر ما دوستدار اهل بیت و رهبری هستیم نباید اختلاف با یکدیگر داشته باشیم.

امام جمعه زرند با عنوان اینکه اصلاح طلب و اصولگرا هر دو ولایتمدار هستند، گفت: اگر ما دوستدار اهل بیت و رهبری هستیم نباید اختلاف با یکدیگر داشته باشیم.

 

ali ebrahimi

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با بیان اینکه اهلبیت کشتی نجات هستند و هرکس سوار این کشتی شود به بهشت می رود، اظهارداشت: انسان نباید از زیر خمیه اهلبیت جدا شود و زیر خمیه دشمن برود.

 

وی با اشاره به اینکه نماز جماعت ثواب و قیمت بالایی دارد، ابرازداشت: مسلمانی که در روز جمعه ناخن خود را بگیرد، ریش خود را اصلاح کند، غسل جمعه انجام دهد پشت سر او ۷۰ هزار فرشته او را همراهی و دعا می کنند.

 

وی افزود: حضور در نمازجمعه باعث می شود تا دلهره، ترس و وحشت انسان ها در زمان مرگ از بین برود.

 

امام جمعه زرند با عنوان اینکه اصلاح طلب و اصولگرا هر دو ولایتمدار هستند، اذعان داشت: اگر ما دوستدار اهل بیت و رهبری هستیم نباید اختلاف با یکدیگر داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: اگر ما امام علی(ع) را دوست داریم نباید دشمن او را هم دوست داشته باشیم و باید پیرو علی(ع) باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه امروز ناخدا نجات ایران اسلامی مقام معظم رهبری است، اضافه داشت: آینده ایران ما درخشان است و امروز ایران اسلامی بر جهان اثر گذار است.

 

وی عنوان کرد: آمریکا دشمن نظام جمهوری اسلامی است و به دنبال خشکاندن ریشه این نظام است.

 

وی بیان کرد: سپاه با افشایی توطئه های دشمنان کاری کرده است تا استکبار جهانی از ایران بترسند.

 

انتهای پیام/

*تهیه و انتشار: احمدرضا ملکی *