در نشست بنیاد مهدویت مطرح شد:

دعای ندبه ۲۱ مهر ماه در زرند برگزار می شود/ما باید در زمینه امام زمان(عج) انفاق داشته باشیم

نشست بنیاد مهدویت با حضور اعضای بنیاد مهدویت در محل دادگستری زرند برگزار شد.

نشست بنیاد مهدویت با حضور اعضای بنیاد مهدویت در محل دادگستری زرند برگزار شد.

 

neshast bonyad mahdaviyat960702 2

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند در این نشست با اشاره به اولین چیزی که یک جامعه مهدوی به آن نیاز  دارد اعتقاد راسخ به وجود امام زمان(عج) است، اظهارداشت: ما اگر اعتقاد به امام زمان(عج) داشته اشیم به سمت خودسازی می رویم.

 

وی با بیان اینکه ما معتقدیم باید جامعه را مهدوی کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود، ابرازداشت: ما باید جوانانمان را به سمت مهدویت فراخوانیم.

 

وی با عنوان اینکه قرار است دعای ندبه در زرند برگزار شود، خاطرنشان ساخت: این دعا که قرار با حضور گسترده مردم زرند در ۲۱ مهرمان در ساعت ۶ صبح برگزار شود، همزمان با آن پرچم مهدویت و امام زمان(ع) در زرند نصب می شود.

 

وی اضافه داشت: بی عفتی در جامعه گسترش یافته است و ما زمانی می توانیم جامعه را مهدوی کنیم که شعار ندهیم و از بی عفتی جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند با بیان اینکه ما باید در راه امام زمان(عج) قدم برداریم، اذعان داشت: اگر می خواهیم شهر ما مهدوی باشد باید صبح های جمعه در تمام مساجد ما دعای ندبه خوانده شود.

 

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم محبت امام زمان(عج) در دل مردم افزایش یابد تا جامعه ما به سمت آبادنی برود.

 

وی عنوان کرد: یکی از بحث های مهم در زمینه امام زمان(عج) انفاق است و ما باید صندوق هایی را به نام مهدویت به خانه ها بدهیم تا هزینه های جمع آوری از این صندوق ها برای امام زمان(عج) خرج شود.

 

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) از مادر مهربان تر است و مظهر رحمت است، ادامه داد: اگر شما یک قدم برای امام زمان(عج) بردارید امام زمان(عج) صد قدم برای شما بر میدارد.

 

neshast bonyad mahdaviyat960702 3

neshast bonyad mahdaviyat960702 1

 

انتهای پیام/