معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند:

شهرداری‌ها و دهیاری‌ ها نقش با ارزشی در عمران و آبادانی شهرستان زرند ایفا می کنند/شوراهای اسلامی بازوان پرتوان تحقق خواسته‌های مردم می باشند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش با ارزشی در عمران و آبادانی شهرستان زرند ایفا می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش با ارزشی در عمران و آبادانی شهرستان زرند ایفا می کنند.

 

canon masajed zarand 4


به گزارش صدای زرند، صبح امروز همایش ویژه شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای زرند،خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، نورالدینی معاون عمرانی فرماندار و شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای زرند در محل سالن پلاتوی شهرداری زرند برگزارگردید.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش با ارزشی در عمران و آبادانی شهرستان زرند ایفا می کنند.

 

وی افزود شوراهای اسلامی نیز در برنامه ریزی های شهری و روستایی بازوی پرتوانی می باشند که در راستای تحقق خواسته‌های مردم تلاش می کنند.

 

وی اظهار داشت: کلیه اعضاء شورا برای دستیابی به اهداف دولت تدبیر و امید باید همکاری و هماهنگی داشته باشند.

 

“رضا نورالدینی” معاون عمرانی فرماندار زرند با بیان اینکه شوراهای اسلامی منتخبین مردم هستند، خاطر نشان ساخت: رعایت قوانین و مقررات از اهم وظایف شوراها است و باید شوراهای اسلامی با شهرداری ها همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی ابراز کرد: دست اندرکاران عرصه های مدیریت شهری و روستایی باید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان به بحث اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه ای داشته باشند.

 

نورالدینی اضافه کرد: شهرداران همکاری ویژه ای در اجرای زمینه های پروژه های عمرانی در شهرستان زرند داشته اند

 

به گزارش صدای زرند، در پایان این نشست شهرداران شهرهای زرند، خانوک، ریحانشهر و یزدانشهر به بیان دیدگاههای خود درخصوص پروژه های مورد نیاز شهرستان پرداختند.

 

انتهای پیام/