مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

۳۰۰۰ دانش آموز پیش دبستانی زرند سنجش سلامت می شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه ۳۰۰۰ دانش آموز پیش دبستانی زرند در این طرح سنجش سلامت می شوند، گفت: ۷ پایگاه سیار روستایی و ۲ پایگاه شهری، دبستان  شهید سعید مرتضوی و دبستان پیامبر اعظم (ص) تا نیمه اول شهریور ماه به سنجش دانش آموزان می پردازند.   به گزارش صدای […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه ۳۰۰۰ دانش آموز پیش دبستانی زرند در این طرح سنجش سلامت می شوند، گفت: ۷ پایگاه سیار روستایی و ۲ پایگاه شهری، دبستان  شهید سعید مرتضوی و دبستان پیامبر اعظم (ص) تا نیمه اول شهریور ماه به سنجش دانش آموزان می پردازند.

 

IMG 8322

به گزارش صدای زرند، صبح امروز طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در محل دبستان شهید مرتضوی آغاز شد.

 

حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه ۳۰۰۰ دانش آموز پیش دبستانی زرند در این طرح سنجش سلامت می شوند، گفت: ۷ پایگاه سیار روستایی و ۲ پایگاه شهری، دبستان  شهید سعید مرتضوی و دبستان پیامبر اعظم (ص) تا نیمه اول شهریور ماه به سنجش دانش آموزان می پردازند.

 

وی خاطر نشان ساخت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود به دبستان به منظور شناسایی کودکان با نیازهای ویژه و ارائه توصیه های بهداشتی، آموزشی و برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مناسب برای آنان اجرا می شود.

 

کاظمی عنوان کرد: در پایگاه های سنجش ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، جسمی – حرکتی، سلامت و بهداشت، رفتاری و آمادگی تحصیلی صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: مدارسی به عنوان پایگاه های سنجش انتخاب شده اند که از امکانات لازم برای راحتی و آسایش کودکان و خانواده ها برخوردار بوده و نسبت به محل سکونت آنان مرکزیت داشته باشد.

 

وی ابراز داشت: شهرستان زرند در زمینه سنجش در سال گذشته جزو شهرستان های برتر استان بوده است.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه یکی از نیاز های مدارس ما سنجش از همین الان است، اظهار داشت: امیدوار هستیم که امسال نسبت به سال گذشته سنجش به نحو بهتری انجام شود.

 

وی اضافه کرد: کسانی که به این مراکز مراجعه می کنند باید به موقع کار سنجش آن ها انجام شود و باید دانش آموزانی که پرونده سنجش آن ها کامل نمی باشد مدارس ما آن ها را ثبت نام نکنند.

 

IMG 8321

IMG 8323

 

انتهای پیام/