رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند عنوان کرد:

۲۳۲ میلیون تومان مردم زرند برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند گفت: مردم مومن و متدین شهرستان زرند برای بازسازی عتبات عالیات ۲۳۲ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان کمک کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند گفت: مردم مومن و متدین شهرستان زرند برای بازسازی عتبات عالیات ۲۳۲ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان کمک کردند.

 

atabat aliat

به گزارش صدای زرند، نشست خادمان و همیاران بازسازی گنبد اباعبدالله‌الحسین (ع) عصر امروز با حضور مسئولان اجرایی و خیران در زرند برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام “اکبر سلطانی” امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند در این نشست تقوای الهی را زیربناى تمام اعمال فردى و اجتماعى امت اسلامى برشمرد و اظهار داشت: کمک مردم متدین و مومن ایران اسلامی به بازسازی عتبات و عالیات از مصادیق بارز احسان و نیکوکاری و عمل صالح به شمار می‌رود که از تقوا و ایمان الهی فرد سرچشمه می‌گیرد.

 

“عباس ایرانمنش” رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زرند نیز با ارائه گزارشی از روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهار داشت: مردم دوستدار اهل‌بیت (ع) شهرستان زرند طی یک سال گذشته با اهدای کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی بیش از ۲۳۲ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به ستاد باسازی عتبات عالیات کمک کرده‌‌اند.

 

وی گفت: گنبد جدید امام حسین (ع) در حال ساخت است و روی گنبد فعلی قرار می‌گیرد و ارتفاع آن ۷.۵ مترمربع افزایش می‌یابد.

 

ایرانمنش افزود: پروژه مقاوم‌سازی و تقلیل ستون‌های اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) توسط ایرانیان و دست‌اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات یک حرکت فنی نوآورانه و پیچیده است که در جهان نظیری ندارد.

 

وی ادامه داد: در این طرح مجموعه بنای تاریخی حرم مطهر که بر اثر گذر قرون متمادی دچار تخریب شده بود، براساس دانش فنی روز، آرماتوربندی و با بتن مسلح ضد انفجار مقاوم سازی می‌شود.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند اظهار داشت: در بازسازی عتبات عالیات شاهد مشارکت روز افزون مردم هستیم و با وجود فشارهای اقتصادی بر مردم نه تنها کاهش نداشته بلکه روند صعودی را طی کرده است.

 

“علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند اظهار داشت: مردم متدین شهرستان زرند پیشینه طولانی در ارادت خاص به اهل بیت(ع) دارند و تدین و ولایتمداری آنان، سال‌های طولانی است که برای همه به اثبات رسیده است.

 

وی گفت: کشور و نظام ما متعلق به ائمه اطهار (ع) است و همه باید در این راه و بازسازی عتبات عالیات تلاش کنیم و در این راستا باید هر کس به طبع توان مالی خود در توسعه بازسازی عتبات عالیات که جزو صالحات و باقیات می‌ماند کمک کند.

 

انتهای پیام/فارس