رئیس شورای شهر زرند خبر داد:

تخریب خانه ای قدیمی به منظور آزادسازی مسیر احداث بلوار شهدای ریحان زرند

برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند گفت: یکی از وظایف و برنامه هایی که شوراهای اسلامی شهر و شهرداری دارد پیگیری آزادسازی معابر اصلی آن شهر می باشد.

رئیس شورای شهر زرند با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف و برنامه هایی که شوراهای اسلامی شهر و شهرداری دارد پیگیری آزادسازی معابر اصلی آن شهر می باشد.


به گزارش صدای زرند، “مهدی برهانی نژاد” رئیس شورای شهر زرند با اشاره به وجود مشکلاتی که پیرامون بافت های قدیمی در برخی نقاط شهر زرند وجود دارد، اظهارداشت: با توجه به بافت قدیمی که محله ریحان داشت یک منزل مسکونی در مسیر بلوار شهدای ریحان قرار گرفته بود که خوشبختانه طی مصوباتی که  در آبان سال ۹۵ در شورای شهر زرند به ثبت رسیده بود امروز شاهد برداشت این خانه قدیمی و عملیات آزاد سازی بلوار شهدای ریحان بودیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه پیدا کند و در بقیه جاههای شهر که از این دست مشکلات وجود دارد نیز شاهد حل مشکلات باشیم.

 

برهانی گفت: هنوز در ادامه مسیر این بلوار باغات پسته ای نیز وجود دارد که در صورت بازگشایی از همین مسیر می توان موجب افزایش دسترسی شهروندان به محور زرند – روح آباد و خیابان امیرکبیر شد و با این کار بخش زیادی از بار ترافیکی مرکز شهر که از محور زرند – کوهبنان وارد زرند می شوند را به حاشیه شهر انتقال می دهیم.

 

سخنگوی شورای شهر زرند ضمن تشکر از مالک محترمه این خانه قدیمی سرکار خانم تهامی و فرزندانش، بیان داشت: در عملی شدن این مصوبه افراد زیادی زحمت کشیده اند که در صدر آنان اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان زحمت کش شهرداری زرند می باشند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر نمایم.

 

bolvar shohada rihan zarand 960221 1

bolvar shohada rihan zarand 960221 2

bolvar shohada rihan zarand 960221 3

bolvar shohada rihan zarand 960221 4

bolvar shohada rihan zarand 960221 5

 

انتهای پیام/