شهردار زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:

زرند به یک چشم انداز جامع برای مدیریت شهری نیاز دارد/ حل مشکلات و ناهنجارهای اجتماعی همکاری همه مردم و مسئولین را می طلبد

مهندس محمدی شهردار زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: زرند به یک چشم انداز جامع و همه جانبه برای مدیریت شهری نیاز دارد و این چشم انداز را برای مدیریت شهری بسیار ضروری می دانیم و باید یک برنامه ریزی مدون و کامل در زمینه برنامه جامع مدیریت شهری داشته باشیم.

شهردار زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: زرند به یک چشم انداز جامع و همه جانبه برای مدیریت شهری نیاز دارد و این چشم انداز را برای مدیریت شهری بسیار ضروری می دانیم و باید یک برنامه ریزی مدون و کامل در زمینه برنامه جامع مدیریت شهری داشته باشیم.

 

neshast khabari ba shardar960218 12

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند ضمن تبریک ایام شعبان و روز جوان و با اشاره به منتخب بودن زرند در یونسکو در سال های دور گفت: زرند در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی در بین شهرستان های استان است که به نظرم باید در کنار صنعت به مسائل فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و… نیز توجه شود.

 

وی با اشاره به کمبود بودجه در شهرداری زرند اظهارداشت: تصور ما این بود که باید به کاهش هزینه های مختلف اقدام شود اما خوشبختانه هزینه های های مختلف شهرداری در بخش های پرسنلی و عمران شهری افزایش یافته است و ساختار اداری نظم بهتری یافته است و کارهای صدور مجوزهای فنی و مهندسی شهرداری نیز به خوبی در حال انجام شدن است.

 

وی دلیل اصلی اکثر بی نظمی هایی که در سال های گذشته در شهرداری ایجاد شده است را واگذاری کارها به پیمانکاران دانست و گفت: ما توانسته ایم بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع را آسفالت کنیم که این موضوع تنها با تلاش همکاران خودمان در شهرداری انجام شده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی سینما آزادی زرند با کمترین هزینه توسط نیروهای شهرداری ابرازداشت: من هنگام ورود به شهرداری زرند از شهردارهای قبلی زرند و شهرداری های کرمان مشورت گرفتم و همیشه اعتقاد داشته ام که یک مدیر باید جسور باید ریسک پذیر و با صراحت باشد.

شهردار زرند تصریح کرد: زرند به یک چشم انداز جامع و همه جانبه برای مدیریت شهری نیاز دارد و این چشم انداز را برای مدیریت شهری بسیار ضروری می دانیم و باید یک برنامه ریزی مدون و کامل در زمینه برنامه جامع مدیریت شهری داشته باشیم.

 

مهندس محمدی با بیان اینکه شهرداری و مدیریت شهری یعنی حضور همه ی مردم و سازمان ها، افزود: وقتی یک کار بزرگ می خواهد انجام شود اشکالاتی هم در آن وجود خواهد داشت بنابراین نباید ایرادهایی که در یک کار وجود دارد را نشانه بد بودن تمام و اصل آن دانست.

 

وی با اشاره به طرح راه اندازی سایت فرهنگی و هنری زرند تاکید کرد: در حال حاضر بزرگترین پلاتوی استان کرمان در شهرستان زرند وجود دارد و هر روز برنامه های مختلفی در سینما آزادی و پلاتو شهر زرند برگزار می شود.

 

وی اظهارداشت: طی یک ماه آینده زمین بدمینتون، زمین تنیس، زمین هندبال و زمین فوتسال ساحلی در زرند ایجاد می شود. به نظرم حل مشکلات و ناهنجارهای اجتماعی نیاز به هزینه زیادی ندارد و تنها همکاری همه مردم و مسئولین را می طلبد.

 

وی با اشاره به طرح های اجرایی در بخش فضای سبز زرند توسط واحد خدمات شهری شهرداری زرند اظهارداشت: بیس از ۵۰ درصد درختان شهر زرند هرس شده اند و ۱۵۰هزار گل توسط شهرداری زرند تولید شده است. همچنین بیش از ۱۰۰ کیلومتر خط کشی در بحث اتوبوس رانی داشته ایم و مهم ترین اقدام انجام شده در این بخش را می توان ایجاد سیستم کنترل ترافیک دانست.

 

شهردار زرند نگاه خود را در انتخابات پیش رو بی طرفانه اعلام کرد و گفت: شهرداری محل سیاسی بازی ها نیست و جایگاهی اجتماعی و عام المنفعه دارد. من هم هرگز به دنبال شهردار شدن نبوده ام و با اصرار اعضای شورای شهر این مسئولیت سنگین را قبول کردم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در چهارسال آینده هم به عنوان شهردار انتخاب شوید برنامه اصلی شما چه خواهد بود؟ گفت: من هرگز به گروه های جناحی باج نمی دهم. برنامه هایی در زمینه های فضای سبز و المان های شهری خواهم داشت تا زرند به شهری توریستی تبدیل شود. این را هم باید بگویم که زرند پتانسیل های فراموش شده زیادی دارد است.

 

شهردار زرند در مورد بدهی های شهرداری زرند گفت: همانطور که قبلا هم گفته ام در حال حاضر شهرداری زرند ۲۸ میلیارد تومان بدهی سررسید شده دارد که به این بدهی باید ۲.۵ میلیون مترمربع تعهد شهرداری به مردم در زمینه آسفالت  معابر نیز باید اضافه شود.

 

وی همچنین در مورد پرونده اختلاس در شهرداری زرند گفت: این پرونده هنوز باز است و روند قانونی آن همچنان ادامه دارد و به زودی حکم نهایی در این زمینه صادر خواهد شد.

 

وی در پاسخ به دلیل عدم آسفالت کوچه های خیابان امیرکبیر بیان داشت: ما در حال حاضر هیچ بودجه عمرانی نداریم، اما کوچه های خیابان امیرکبیر به احتمال زیاد در سال جاری آسفالت خواهند شد.

 

به گزارش صدای زرند در پایان این نشست خبری شهردار زرند به همراه خبرنگاران از بوستان گفتگو، ساختمان در حال احداث شهرداری، پارک دوستدار کودک و پارک ترافیک و همچنین محل احداث زمین های تنیس، بدمینتون و اسکیت و شهربازی زرند بازدید کردند.

 

 

neshast khabari ba shardar960218 1

neshast khabari ba shardar960218 11

neshast khabari ba shardar960218 3

neshast khabari ba shardar960218 4

neshast khabari ba shardar960218 5

neshast khabari ba shardar960218 6

neshast khabari ba shardar960218 7

neshast khabari ba shardar960218 8

neshast khabari ba shardar960218 9

neshast khabari ba shardar960218 10

 

 

انتهای پیام/