فرماندار زرند در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان زرند:

تلاش برای افتتاح بیمارستان سینا زرند تا پایان سال جاری

خنجری فرماندار زرند از تلاش برای تکمیل پروژه ساخت بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی جایگزین بیمارستان سینا زرند تا پایان سال جاری خبر داد.

فرماندار زرند از تلاش برای تکمیل پروژه ساخت بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی جایگزین بیمارستان سینا زرند تا پایان سال جاری خبر داد.

 

کنکور سراسری شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند عصر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی جایگزین بیمارستان سینا، اظهار کرد: ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان زرند از جمله پروژه های مهم درمانی بوده و از اولویت ویژه ای در شهرستان زرند برخودار است.

 

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات ساخت این بیمارستان خبر داد و افزود: در تلاشیم که پروژه بیمارستان سینا زرند تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 

فرماندار زرند با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان نیاز است، گفت: با انجام رایزنی هایی به دنبال تامین مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان از سوی دولت هستیم.

 

به گزارش صدای زرند، در جریان سفر یکروزه وزیر بهداشت به استان کرمان از صبح امروز بیمارستانهای شهرستان سیرجان و رابر و کوهبنان به بهره‌برداری رسید.

 

بیمارستان جایگزین سینا زرند با ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا شامل ۴ بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان و نوزادان، در قالب ۸ اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت های ویژه از جمله Icu – Ccu و Nicu طراحی و بخش های دیالیز و سی تی اسکن هم اخیرا به آن اضافه شده است.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط:

عکس/ بازدید وزیر بهداشت از روند پیشرفت بیمارستان سینا زرند