رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند خبر داد:

همایش بزرگداشت روز جانباز در زرند برگزار می‌شود/ جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند

عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند گفت: به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش بزرگداشت روز جانباز در سینما آزادی زرند برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند گفت: به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همایش بزرگداشت روز جانباز در سینما آزادی زرند برگزار خواهد شد.

 

hamayesh janbazan

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری زرند در نشست برنامه ریزی در خصوص برگزاری همایش جانبازان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جوانان و نسل امروز ما باید از ائمه اطهار بلاخص رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) تاسی پذیرند.

 

وی گفت: نامگذاری تعدادی از روزها در تقویم جمهوری اسلامی یاداور تاریخ اسلام خواهد بود.

 

معاون فرماندار زرند گفت: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز علاوه بر الگو پذیری از رشادت ها و جانبازی های ابوالفضل (ع) و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی در طول جنگ به مطالعه بپردازند و درس ها و پیام های زندگی را از متن این تاریخ استخراج نمایند.

 

صادق زاده افزود: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند و جانباز قهرمان کربلا، همه صفاتی را که یک پیرو واقعی معصوم باید داشته باشد، دارا بود. او آموزگاری است که چگونگی پیروی از ولایت و جانبازی در راه حقیقت را به دیگران آموخته است. همین امر سبب شده است که در روز قیامت همه شهدا بر مقام و منزلت آن بزرگ مرد تاریخ غطبه بخورند.

 

“حسن عرب” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند با بیان اینکه جانبازان تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمانند، اظهار داشت: ما سعی کرده ایم به نوعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس فدردانی نمایم.

 

وی افزود: همایش بزرگداشت روز جانباز در زرند روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن سینما آزادی زرند برگزار می شود تا توانسته باشیم گوشه ای از رشادت های این عزیزان را به نمایش بگذاریم.

 

انتهای پیام/