امام جمعه زرند:

عینک خطی و حزبی انسان را از واقعیت دور می کند/ هر رای تیری بر قلب دشمن است

امام جمعه در دیدار اعضا هیأت نظارت شورای نگهبان در شهرستان زرند بیان داشت: عینک خطی و جناحی انسان را از شناخت واقعیت ها و انتخاب فرد اصلح باز می دارد.

امام جمعه در دیدار اعضا هیأت نظارت شورای نگهبان در شهرستان زرند، بیان داشت: عینک خطی و جناحی انسان را از شناخت واقعیت ها و انتخاب فرد اصلح باز می دارد.

 


به گزارش صدای زرند، حجت اسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در دیدار اعضا هیأت نظارت شورای نگهبان در شهرستان زرند با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک پیشاپیش عید مبعث به همه مسلمان گفت: از زحمات اعضای شورای نظارت در تعیین صلاحیت افرد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. خوشبختانه فضای خوبی در شهرستان زرند وجود دارد و همه کار خود را بدون جناحی بازی و حاشیه انجام می دهند.

 

وی نظارت بر انتخاب شوندگان انتخابات را حق نظام دانست و افزود: اگر انسان بخواهد یک کارگر هم برای مزرعه اش استخدام کند تحقیق می کند که این فرد امین، صادق، کاردان و متعهد باشد؛ وقتی برای یک کارگر ساده این همه تحقیق انجام می گیرد پس می طلبد برای اشخاصی که می خواهند رئیس جمهور یا عضو شورای اسلامی یک شهر شود نیز تحقیقات زیادی انجام شود.

 

حجت اسلام ابراهیمی هدف اسلام ناب را بیرون آوردن مردم از زیر بار ظلم دانست و اظهار داشت: امام علی (ع) می فرمایند: «قبل از اسلام درون مردم پر از خوف و ترس و ناامنی بود و خداوند پیامبر را به عنوان رحمت بر مردم فرستاد تا درون آنها را پر از پاکی و آرامش و برون آنها را پر از عدل کند».

 

امام جمعه زرند انقلاب اسلامی را رهاورد بعثت نبی اکرم (ص) دانست و افزود: در انقلاب اسلامی مردم با آرامش زندگی می کنند و با حضور در انتخابات مختلف بر سرنوشت خود حاکم هستند.

 

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: یکی از آفاتِ بعد از انقلاب نگاه خطی و عینک جناحی بازی است که در برخی افراد وجود داشت و متاسفانه با این نگاهِ خطی در بسیاری زمان ها سرمایه های این کشور از دست رفته است و افرادی سر کار آمده اند که بعضاً صلاحیت و تخصص لازم را نداشته اند.

 

وی افزود: وجود سلیقه های مختلف خوب است اما تا زمانی که به اصل ولایت مداری ضربه ای وارد نشود. در برخی موارد آنقدر به خط و حزب اشخاص نگاه می کنند که بخاطر خط و حزب شان آن ها را کافر از دین می خوانند. معتقدم که عینک خطی و حزبی انسان را از واقعیت دور می کند بنابراین همه باید از سرچشمه ولایت و بدون هیچ خط و جناحی آب بنوشیم و شخص اصلح را انتخاب کنیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه هر رای مردم ولایت مدار ایران اسلامی مانند تیری بر قلب دشمن است، گفت: هدف اصلی همه ی ما امنیت، سلامت و اخلاق در انتخابات است و جذب و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مدنظر همه افراد جامعه باشد.

didar azashora nagahban ba emamjomeh960203 1

didar azashora nagahban ba emamjomeh2960203 1

didar azashora nagahban ba emamjomeh3960203 1

 

انتهای پیام/