مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

موسسه همنوا در زمینه کودکان فعالیت های خوبی داشته است

حسین کاظمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند در جلسه ای که با حضور پرسنل موسسه همنوا و پروژه زرند شهری برای کودک برگزار شد، گفت: خوشحالیم که با همت موسسه همنوا ذهن کودکی کودکان زرند فعال می شود و این موضوع آینده خوبی برای زرند به ارمغان خواهد آورد. ما باید برای سربلندی کودکانمان که آینده سازان شهرمان هستند دست به دست هم بدهیم.

به گزارش صدای زرند، “ترقی جاه” مدیرعامل موسسه همنوا نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند کاری و فعالیت موسسه همنوا و اهداف پروژه “زرند شهری برای کودکان”، به صحبت در مورد روند کاری این موسسه در شهرستان زرند پرداخت.

 

مدیر آموزش و پرورش شهربابک نیز که در این جلسه حضور داشت با ابراز خرسندی از روند کاری موسسه همنوا در توجه به کودکان شهرستان زرند گفت: امیدواریم با کمک شما و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند بتوانیم شهربابک را همانند زرند تبدیل به شهری برای کودکان کنیم تا کودکان این شهرستان هم بتوانند استعدادهای خود را در زمینه های مختلف به منصه ظهور برسانند.

 

لازم به ذکر است بعد از این جلسه حسین کاظمی مدیریت آموزش و پرورش زرند به همراه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهربابک و ترقی جاه مدیرعامل موسسه همنوا بازدیدی از مدرسه همایون صنعتی شهر زرند نیز داشتند.

 

IMG 5207

IMG 5246

IMG 5261

IMG 5267

IMG 5277

IMG 5289

IMG 5303

IMG 5331

IMG 5339

 

انتهای پیام/