فرمانده انتظامی زرند خبر داد:

دستگیری سارق سیم و کابل های در زرند

سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند از دستگیری سارق سیم های مسی و کشف بالغ بر ۱۳۰۰ کیلوگرم در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری سارق سیم های مسی و کشف بالغ بر ۱۳۰۰ کیلوگرم در این شهرستان خبر داد.

 

chokani


به گزارش صدای زرند، سرهنگ”نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان و شهرستان های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و تحقیقاتی میدانی خصوصا تجسس راه ها و ورودی این شهرستان، موفق شدند در محور مواصلاتی زرند – بافق یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو حامل بار ضایعاتی را توقیف و برای برسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دهند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند تصریح کرد: در بازرسی از خودرو در زیر بار ضایعاتی مقادیری سیم و کابل های برق مسی بدون روکش به مقدار ۱۳۳۰ کیلوگرم کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان این که سارق، متاسفانه اهل کشور افغانستان می باشد، اشاره کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته قصد داشته سیم ها را از کرمان به سمت تهران انتقال دهد که توسط ماموران پاسگاه انتظامی یزدانشهر توقیف و دستگیر می شود.

 

سرهنگ چوگانی در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری از اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر متعارف افراد به بالا رفتن تیر های برق موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا شماره تماس ۲۱۸۷۰۵۳ پلیس آگاهی اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

 

انتهای پیام/