رئیس هیأت بازرسی انتخابات زرند:

تعامل با عوامل اجرایی انتخابات از اهم وظایف هیئت بازرسی انتخابات می باشد

صادق زاده معاون فرماندار زرند در دومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات، گفت: تعامل با عوامل اجرایی انتخابات از اهم وظایف هیئت بازرسی انتخابات می باشد.

معاون فرماندار زرند در دومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات، گفت: تعامل با عوامل اجرایی انتخابات از اهم وظایف هیئت بازرسی انتخابات می باشد.

 

heyat bazresi

به گزارش صدای زرند، نشست هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرستان زرند با حضور صادق زاده رئیس بازرسی انتخابات شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

 

“علی  صادق زاده” رئیس هیأت بازرسی انتخابات زرند در این  نشست با اشاره به اینکه روند برنامه های انتخاباتی در ابن شهرستان به خوبی پیش میرود، گفت: همه ما موظف هستیم تا طبق دستورالعمل های انتخابات عمل نمایم و بگونه ای که به عنوان مثال مدیریت کنیم تا تبلیغات انتخاباتی در زمان قانونی خود صورت گیرد.

 

وی افزود: دشمن همواره سعی در تخریب نظام دارد انجام وظایف محوله در هر کاری باعث خواهد شد، دشمن از نقشه های خود ناکام بماند.

 

معاون فرماندار زرند تعامل با عوامل اجرایی انتخابات را از اهم وظایف هیئت بازرسی انتخابات خواند و گفت: ما موظفیم بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز تلاش نماییم.

 

صادق زاده تلاش رسانه ها به ویژه فضای مجازی در ایجاد رقابت سالم و سازنده و پیشگیری از تخریب کاندیداها را نیز برای برگزاری انتخاباتی سالم مهم دانست.

 

انتهای پیام/