فرمانده انتظامی زرند:

جان باختن دو جوان بر اثر بی احتیاطی پژو ۴۰۵ در زرند

سرهنگ چوگانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر که در همان حوالی در حال برگشت از مآموریت به سمت شهر بودند بطور اتفاقی متوجه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت می شوند که پس از برخورد، خودروی ۴۰۵ اقدام به فرار از صحنه می کند که بلافاصله با تعقیب و گریز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از خیابان های مرکزی شهر خودروی مورد نظر را توقیف و راننده آن را دستگیر می کنند. متاسفانه در این حادثه راکب و ترک نشین آن که هر دو جوان بوده اند در دم فوت کردند.

فرمانده انتظامی زرند از کشته شدن راکب و ترک نشین موتور سیکلت بر اثر بی احتیاطی راننده پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ نورعلی چوگانیبه گزارش صدای زرند، سرهنگ “نور علی چوگانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر حادثه رانندگی روی پل ولایت این شهرستان، ماموران پلیس راهور، کلانتری ۱۱ به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر که در همان حوالی در حال برگشت از مآموریت به سمت شهر بودند بطور اتفاقی متوجه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت می شوند که پس از برخورد، خودروی ۴۰۵ اقدام به فرار از صحنه می کند که بلافاصله با تعقیب و گریز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از خیابان های مرکزی شهر خودروی مورد نظر را توقیف و راننده آن را دستگیر می کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص گردید خودروی پژو ۴۰۵ روی پل ولایت با برخورد به یک دستگاه موتورسیکلت و در نتیجه واژگونی موتورسیکلت به سمت گاردریل بغل و سقوط به سمت پایین پل که متاسفانه راکب و ترک نشین آن که هر دو جوان بوده اند در دم فوت می کنند.

 

سرهنگ”چوگانی” خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیر مطمئنه از جانب راننده پژو عنوان کردند.

 

وی ضمن ابراز همدردی در خصوص ضایعه اسف‌بار به خانواده این دو جوان، از همشهریان عزیز خواست تا بارعایت قوانین و مقررات و استفاده از کلاه ایمنی کمتر شاهد بروز چنین حوادثی تلخی باشیم و هرگونه اخلال، ناامنی، حرکات نمایشی و نامتعارف از سوی رانندگان متخلف را با شماره تماس ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا شماره ۳۳۴۲۴۱۹۹ پلیس راهور را در جریان قرار دهید.

 

انتهای پیام/