رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان:

برقراری آب آشامیدنی بهداشتی در ۳ روستای شهرستان ریگان/بیش از ۵۰ روستای ریگان فاقد آب آشامیدنی

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان گفت: آب آشامیدنی بهداشتی سه روستای شهرستان ریگان در ابتدای سال جاری برقرار شد.

به گزارش صدای زرند، “حسین مراد‌زاده” رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان با اشاره به برقراری آب آشامیدنی بهداشتی در سه روستای این شهرستان گفت: این سه روستای ریگان که قبلا با تانکر و به صورت سیار آبرسانی می‌شدند بیش از ۸۰ خانوار جمعیت دارند.

 

ab ashamideni

 

وی با اشاره به اجرای ۸۳۵ متر لوله‌گذاری در روستای شهید افری با جمعیت ۳۰ خانوار ابراز داشت: برای آبرسانی به این روستا بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

 

مراد‌زاده افزود: با اجرای یک هزار و ۹۰۰ متر لوله‌گذاری در روستای اسفندیاری با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بیش از ۲۰ خانوار این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند‌.

 

وی خاطر‌نشان کرد: شهرک اکرم‌آ چهگواری در بخش گنبکی ریگان نیز با ۹۵۰ متر لوله‌گذاری بیش از ۴۰۰ خانوار با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

 

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان اظهار داشت: بیش از ۵۰ روستای ریگان فاقد آب آشامیدنی سالم هستند و توسط تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

 

انتهای پیام/فارس