امام جمعه زرند:

بالاترین مرگ بر آمریکا گفتن «رونق دادن به زندگی مردم است» / شعار سال نقشه ی سال کشور است

امام جمعه زرند با بیان اینکه بالاترین مرگ بر آمریکا گفتن «رونق دادن به زندگی مردم است»، گفت: امروز می توانیم با سپردن کار به دست جوان و تکیه کردن بر قدرت داخل کشور همانطور که در صنعت موشکی و هسته ای توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم، قطعاً این جوانان چرخ اقتصاد کشور را نیز می توانند به چرخش در آورند.

به گزارش صدای زرند حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به گله مندی مردم از برخی کمبودها در سطح شهر گفت: مردم از نبودن تاکسی داخل شهری که مردم را درون شهر جابه جا کند و نیز عدم وجود بازاچه روز که مردم بتوانند تولیدات خانگی و کشاورزی خود را در آن به طور مستقیم بفروش برسانند گله مند هستند که لازم است مسئولین با تلاش مضاعف در رفع این مشکلات  قدم بردارند.

 

وی با عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: خداوند پنج پیامبر اولوالعزم دارد که حضرت علی (ع) عصاره این پنج پیامبر بزرگ است و تمام فضایل پیامبران در علی (ع) خلاصه شده است.

 

ebrahimi 001

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به فضیلت ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب را باید قدر بدانیم و در این ماه باید به عبادت بپردازیم چرا که ماه رجب ماه استغفار و بخشش الهی و زمینه ساز ماه رمضان است. در این ماه که ایام اعتکاف را در پیش داریم، همه مردم بخصوص جوانان را سفارش می کنم در اعتکاف شرکت کنند چرا که اعتکاف معجونی از همه عبادتهاست.

 

نمایند ولی فقیه با بیان اینکه دین اسلام بهترین دین است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله) با شعار «اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال» نقشه ی سال کشور را ترسیم کرده است. دنیا امروز نگاه می کند تا ببیند آیا کشور اسلامی که آخرت مردم را تضمین کرده است برای زندگی مردم در دنیا نیز برنامه ای دارد؟ اگر زندگی مردم رونق پیدا کند در واقع دین اسلام در دنیا مقبولیت پیدا می کند و این دین گسترش پیدا می کند و رونق گرفتن زندگی مردم تنها در گرو گوش فرادادن به حرف ولی فقیه است و نباید بگذاریم حرف ایشان روی زمین بماند تا کشور رونق اقتصادی پیدا کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با انتقاد از وجود برخی کاغذ بازی در داخل ادارات برای انجام فعالیت های اقتصادی گفت: باید موانع را از سر راه تولید برداریم و بانک ها باید سرمایه را با سود مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند و گرفتن سودهای ۳۰ و ۴۰ درصد از مردم ربا و جنگ با خدا محسوب می‌شود که اقتصاد کشور ما را فلج کرده است.

 

وی با بیان اینکه بالاترین مرگ بر آمریکا گفتن «رونق دادن به زندگی مردم است»، گفت: امروز می توانیم با سپردن کار به دست جوان و تکیه کردن بر قدرت داخل کشور همانطور که در صنعت موشکی و هسته ای توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم، قطعاً این جوانان چرخ اقتصاد کشور را نیز می توانند به چرخش در آورند.

 

وی گفت: امروز برای همه روشن شده که آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره با آمریکا مضر است. چون تاریخ نشان داده هر کشوری با آمریکا مذاکر کرد و تسلیم استکبار شده است آمریکا به او ظلم کرده و با نگاهی به کشورهای منطقه نظیر افغانستان، عراق، سوریه، تونس و مصر می توانیم به خوبی در این باره درس بگیریم.

 

انتهای پیام/