مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان:

تمدید طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان در راستای تحقق تولید داخلی است/۳۱۳ میلیارد تومان مطالبات معوق تامین اجتماعی استان کرمان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: تمدید بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در راستای تحقق تولید و اشتغال است.

به گزارش صدای زرند، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: با عنایت به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تمدید طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان در اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از واحد های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی در راستای تولید داخلی در حال انجام است.

 

bimeh tamin ejtemaei

 

حسینی اظهار داشت: با توجه به اصلاحیه دستورالعمل بخشودگی جرایم، شرایط احراز کارفرمایان خوش‌حساب تسهیل شده است و کارفرمایانی که طی ۱۸ ماه گذشته از وقوع بحران یا دلایل ابرازی چهار ماه لیست ارسال نکرده باشند، حداکثر تا ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به شعبه‌های تامین اجتماعی از این فرصت استفاده کنند.

 

حسینی مطالبات معوق تامین اجتماعی استان کرمان را ۳۱۳ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: در صورت استفاده کارفرمایان مدیون از این فرصت مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به رونق کسب و کار استان کرمان کمک می‌شود.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان خاطرنشان کرد: کارفرمایان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان تامین اجتماعی استان کرمان و یا شعبه‌های تامین اجتماعی در سطح استان کرمان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/فارس