رئیس دادگستری زرند:

جناح‌های سیاسی با همدلی و وحدت در راستای برگزاری انتخاباتی سالم قدم بردارند

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: جناح‌های سیاسی با همدلی و وحدت و یکپارچگی و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخاباتی سالم قدم بردارند.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: تمام جناح‌های سیاسی به‌ دور از هرگونه اغراض شخصی یا جناحی و با همدلی و وحدت و یکپارچگی و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخاباتی سالم قدم بردارند.

 

mohammadi dadkosteri

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند اظهار داشت: با توجه پیش رو داشتن انتخابات باید برنامه‌ریزی در راستای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات صورت گیرد و بر اساس گفتار مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مورد تاکید و توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت السلام محمدی تاکید کرد: امروزه نظام مقدس اسلامی موجب دل‌ مشغولی و نگرانی بسیاری از بیگانگان و اجانب شده که در ایام انتخابات به دنبال خدشه‌دار کردن چهره نظام هستند و جناح‌های سیاسی با حفظ آبروی نظام از هرگونه عملکردی که موجب خدشه‌دار کردن آبروی نظام شود، خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه قضا را در سه واژه پیشگیری، عدالت و اصلاح می‌توان خلاصه کرد،گفت: یکی از معضلات جامعه امروزی آثار سوء استفاده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که این معضلات به عنوان زنگ خطری برای دست‌اندرکاران امر است که در قبال پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مسئول هستند.

 

انتهای پیام/