رئیس جمعیت هلال احمر زرند:

در روز طبیعت، همیار طبیعت باشیم / اجرای موفق «طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» در زرند

جمالیزاده رئیس جمعیت هلال احمر زرند با اشاره به فرارسیدن روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت، گفت: از همه همشهریان خواهشمندیم همه با هم ضمن استفاده از طبیعت زیبا و دل انگیز شهرمان همیار طبیعت باشیم و در این زمینه هلال احمر با توزیع بروشور و کیسه زباله در چادرها، از همه همشهریان جهت رعایت حال طبیعت دعوت به عمل می‌آورد.

رئیس جمعیت هلال احمر زرند با اشاره به فرارسیدن روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت، گفت: از همه همشهریان خواهشمندیم همه با هم ضمن استفاده از طبیعت زیبا و دل انگیز شهرمان همیار طبیعت باشیم و در این زمینه هلال احمر با توزیع بروشور و کیسه زباله در چادرها، از همه همشهریان جهت رعایت حال طبیعت دعوت به عمل می‌آورد.

 

Jamalizade Helalahmar SZs6523d02

“مهدی جمالیزاده” رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۶ که به فرموده مقام معظم رهبری مزین گشته به سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، سالی پر از خیر و برکت و به دور از هرگونه بلا باشد.

 

وی ادامه داد: از آنجایی که جمعیت هلال احمر با تنگنای مالی شدید رو به رو شده بود به همین جهت «طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» از برنامه های هلال احمر لغو گردیده بود که به حول قوه الهی با همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین ادامه این طرح  در ورودی شهر زرند با همکاری سایر نهادها در حال برگزاری می‌باشد.

 

جمالیزاده با اشاره به استقبال خوب مسافرین نوروزی از «طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» در ورودی شهر زرند، بیان داشت: بسیار خرسندیم که تمامی مسئولین شهر نیز در کمپین ملی «نه به تصادفات» حضور یافتند و میثاقنامه این کمپین را امضا کردند که جا دارد از همین جا از تمامی این عزیزان تشکر کنم.

 

وی افزود: در این ایام خوش و میمون همه ما باید سعی کنیم تا باعث کاهش آلام همنوعان و مرگ و میر ناشی از تصادفات در این ایام، که دید و بازدیدها زیاد و جاده‌ها پرتردد است، شویم و تمام همت جمعیت هلال احمر در این ایام نیز بر همین موضوع استوار می‌باشد.

 

رییس جمعیت هلال‌احمر زرند تصریح کرد: ضمنا واحد امداد و نجات با وجود پایگاه سیار امداد و نجات مستقر در سه راهی زرند – راور – کوهبنان، در حال خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی تا پایان این طرح می‌باشد.

 

وی اظهار داشت: از همه همشهریان خواهشمندیم با توجه به فرارسیدن روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت، بیایم همگی ضمن استفاده از طبیعت زیبا و دل انگیز شهرمان همیار طبیعت باشیم و در این زمینه هلال احمر با توزیع بروشور و کیسه زباله در چادرها، از همه همشهریان جهت رعایت حال طبیعت دعوت به عمل می‌آورد.

 

جمالیزاده با بیان اینکه شهرستان زرند در معرض بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل می باشد، افزود: جوانان (دختر و پسر) می توانند با تهیه یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی به واحد جمعیت جوانان هلال احمر مراجعه و ضمن عضو شدن و گذراندن دوره‌های مربوطه، ما را در امر امداد و نجات در زمان حوادث یاری رسانند.

 

وی در پایان با اشاره به توزیع بیش از ۳هزار چادر در پی زمین‌لرزه‌های ماههای گذشته، گفت: از همشهریان که از هلال احمر چادر به صورت امانی تحویل گرفته‌اند تقاضا داریم با تحویل چادر، اسناد هویتی خود را از جمعیت تحویل گرفته تا اداره هلال احمر بتواند در مواقع اضطراری آمادگی کامل را داشته باشد.

 

انتهای پیام/